Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – колегіум» за адресою: 66101, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 96» (коригування)
Очікувана вартість
41 716 697,60 UAH
UA-2020-01-28-001586-c ● 010d06e36c2c468c82cc06cd26fc712d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально виховний комплекс"Балтська ЗОШ І-ІІІст. №3-колегіум" Балтської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34010891 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул.Уварова, буд.96 |
Контактна особа: |
Романець Галина Ярославівна +380486622403 osvitas3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2020 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 11:31 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 11:31 |
Очікувана вартість: | 41 716 697,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 208 583,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 208583.49 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – колегіум» за адресою: 66101, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 96» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66101, Україна, Одеська область, БАЛТА, вул. Уварова,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2020 17:13 |
Протокол 12 зміни.pdf | |
05 лютого 2020 17:13 |
експретний звіт 16-2251-19 (3).pdf | |
05 лютого 2020 17:13 |
Загальна пояснювальна записка.pdf | |
05 лютого 2020 17:13 |
Перелік змін.doc | |
05 лютого 2020 17:13 |
ТД зі змінами.doc |
05 лютого 2020 17:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
05 лютого 2020 17:13 |
Протокол 12 зміни.pdf
|
|||||||||||||||
05 лютого 2020 17:13 |
експретний звіт 16-2251-19 (3).pdf
|
|||||||||||||||
05 лютого 2020 17:13 |
Загальна пояснювальна записка.pdf
|
|||||||||||||||
05 лютого 2020 17:13 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||||||||
05 лютого 2020 17:13 |
ТД зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розрахунок ДЦ
Дата подання: 03 лютого 2020 01:04
Дата відповіді: 03 лютого 2020 15:18
Просимо надати роз`яснення, чи потрібно завантажувати Договірну ціну з розрахунками на етапі подання пропозиції (до аукціону?)
Відповідь: Договірну ціну з розрахунками на етапі подання пропозиції завантажувати не потрібно.
Відповідь на запитання Клас наслідків (відбувся збій в системі):
Об’єкт відноситься до класу наслідків: СС2
Відповідь на запитання Клас наслідків (відбувся збій в системі):
Об’єкт відноситься до класу наслідків: СС2
Довідка про наявність обладнання
Дата подання: 03 лютого 2020 01:15
Дата відповіді: 03 лютого 2020 17:05
Просимо надати роз`яснення щодо вимоги про обов’язкову наявність в учасника торгів малогабаритної бурової установки для виконання буро- набивних паль, у тому числі в умовах грунтових вод всередині будівлі в обмежених умовах на відстані 200 мм від існуючих фундаментів.
Зазначена вимога носить дискримінаційний характер з огляду на наступне:
- Учасник поданням своєї тендерної пропозиції гарантує виконання всіх робіт, згідно вимог Договору та Технічного завдання. Отже, якщо в ТЗ наявні роботи із занурення паль, то Учасник має обов'язок виконати зазначені роботи, але жодним чином він не зобов'язаний виконувати ці роботи власним обладнанням. Учасник має можливість залучити відповідне обладнання на підставу Договору Оренди, договору надання послуг, тощо. при цьому, зробити це Учасник має можливість після визнання переможцем (для залучення техніки конкретно для виконання робіт). Підкреслимо, що залучення техніки допускається вимогами ТД, отже не зрозуміло, чому зазначена установка обов'язково має бути у власності Учасника. Також Учасник має можливість залучити субпідрядника для виконання окремих видів робіт (що також передбачено Тендерною документацією), який має відповідне обладнання. Тому, просимо надати роз'яснення чи буде вважатися відповідністю Учасника надання листа-гарантії щодо залучення відповідної техніки для виконання всіх видів робіт, у разі визнання Учасника переможцем (якщо, на поточний час техніка у власності відсутня)
Вимога про обов’язкову наявність в учасника торгів зазначеної техніки значно звужує коло Учасника та порушую ключові принципи Закону про публічні закупівлі, а саме про відкритість, прозорість та недискримінаційність проведення торгів. Просимо внести зміни в ТД та прибрати дискрімінуючу вимоги, або надати можливість Учаснику залучити вказану техніку у разі визнання його переможцем. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно додатку №1 тендерної документації Замовник просить Довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1, в якій обов’язково має бути вказана наявність малогабаритної бурової установки (в колонці 6 таблиці 1 передбачене Зазначення приналежності (Власна, орендується, лізинг, послуги), тобто вимоги що дана установка має бути власною не має. Також даним додатком 1 передбачено, що на момент подання тендерної пропозиції учасник вже має мати власну чи взяту в оренду, лізинг матеріально-технічну базу. Надання листа-гарантії щодо залучення відповідної техніки для виконання всіх видів робіт в ТД не передбачено. Замовник не вважає, що порушує Закон про публічні закупівлі, так як зг.ст.16 Закону замовник установлює кваліфікаційні критерії, а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази. А також, малогабаритна бурова установка передбачена кошторисною документацію.
Досвід аналогічних робіт
Дата подання: 03 лютого 2020 01:18
Дата відповіді: 03 лютого 2020 17:00
Просимо надати роз'яснення, щодо наявності аналогічного договору. Відповідно до змісту (назви) довідки, випливає, що Учасник має надати інформацію по одному аналогічному договору. При цьому, Замовником вимагається надання не меньше двох відгуків. Просимо надати роз'яснення, чи правильно розуміється, що можуть бути надані два різні відгуки до одного договору від одного Замовника? Яким чином повинні відрізнятися такі відгуки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комітетом найближчим часом, буде розглянуте дане зауваження та відповідно будуть внесені зміни до ТД.
Досвід аналогічних робіт
Дата подання: 03 лютого 2020 01:19
Дата відповіді: 03 лютого 2020 16:59
Просимо надати роз'яснення, щодо наявності аналогічного договору. Відповідно до вимог: Під аналогічними договорами слід розуміти договора протягом останніх двох років з виконання будівельних, монтажних, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлювальних та пусконалагоджувальних робіт (п.3.2 ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013.), а саме: ремонт приміщень, утеплення фасадів, заміна дахів.
Просимо пояснити, чи задовільняє вимогам Замовника договір з капітального ремонту приміщення (будівлі), чи потрібен Учасник мати досвід виконання робіт з ремонту фасаду та ремонту даху та ремонту приміщеннь, або достатньо досвіду одного з вищезазначених видів робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договір з капітального ремонту приміщення (будівлі) задовольняє вимогу Замовника.
Дозвіл
Дата подання: 03 лютого 2020 01:21
Дата відповіді: 03 лютого 2020 16:57
Відповідно до п.4. Додатку 2 Учасник надає Довідку, складену у довільній формі, в якій Учасник зазначає про наявність на підприємстві чинного дозволу Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Просимо надати роз'яснення, який саме дозвіл мається на увазі. Вкажіть, будь-ласка, конкретний вид робіт.
Відповідь: Комітетом найближчим часом, буде розглянуте дане зауваження та відповідно будуть внесені зміни до ТД.
Проект
Дата подання: 03 лютого 2020 09:34
Дата відповіді: 03 лютого 2020 15:51
Просимо надати роз`яснення, чи можливо отримати проектну документацію на об'єкт? Роботи з реконструкції передбачають велику кількість складних технологічних рішень від яких напряму залежить вартість виконання робіт. Також не менш важливі детальні вимоги до матеріалів, передбачені проектом. Отже, для коректного розрахунку вартості необхідно отримати проектну документацію, тому просимо оприлюднити зазначену інформацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет найближчим часом розгляне дане зауваження та оприлюднить копії Експертного звіту та Загальної пояснювальної записки
Посилення
Дата подання: 03 лютого 2020 09:36
Дата відповіді: 03 лютого 2020 15:21
Технічним завдання передбачене виконання робіт з посилення конструкцій. Просимо вказати з якого металу вимагається виконання робіт та з якими характеристиками (марка, товщина, тощо)
Відповідь: Виконання робіт з посилення конструкцій вимагається з "Швелера №20 зі шпильками"
Клас наслідків
Дата подання: 03 лютого 2020 09:37
Дата відповіді: 03 лютого 2020 15:10
Просимо надати роз`яснення до якого класу наслідків, відповідно до проектну відноситься зазначений об'єкт.
Відповідь: Договірну ціну з розрахунками на етапі подання пропозиції завантажувати не потрібно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" |
41 498 309,50
UAH з ПДВ
|
41 289 726,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Юніверсібуд" |
41 716 002,00
UAH з ПДВ
|
41 298 834,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Балкомсервіс-ОД" |
41 716 697,60
UAH з ПДВ
|
41 716 697,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" #36760989 |
Очікує рішення |
41 289 726,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 11:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 лютого 2020 13:21 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень відповідно до ч,1 ст.31 ЗУ " Про публічні закупівлі" |
Документи:
19 лютого 2020 13:21
|
Протокол 15.pdf |