Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Чай чорний байховий суцільнолистовий вищого сорту, фасований 0.05-0.25 кг; кавовий розчинний напій,
фасований 0.05-0.2 кг
Очікувана вартість
123 955,00 UAH
UA-2021-11-10-016032-a ● 00fa8a9963a2499093ba7d6628a1001f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 08571340 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Рожанська Олеся Іванівна 0322556300 O.ROGANSKA@LDUBGD.EDU.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 123 955,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 619,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 кг.
Чай чорний байховий суцільнолистовий вищого сорту, фасований 0.05-0.25 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007, Україна, Львівська область, Львів, Клепарівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 15863200-7 — Чорний чай
480 кг.
Кавовий розчинний напій, фасований 0.05-0.2 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007, Україна, Львівська область, Львів, Клепарівська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 15861200-3 — Кава без кофеїну
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови наявності відповідного бюджетного фінансування, протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 17:36 |
Додаток 1.docx | |
10 листопада 2021 17:36 |
Додаток 3.docx | |
10 листопада 2021 17:36 |
Додаток 4.docx | |
10 листопада 2021 17:36 |
Додаток 2.odt | |
10 листопада 2021 17:36 |
Оголошення.odt | |
10 листопада 2021 17:36 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 11 листопада 2021 09:06
Дата відповіді: 12 листопада 2021 10:50
Доброго дня!
Прохання дати розяснення чому ви по аналогічній закупівлі UA-2021-10-26-002810-c визначили переможцем ТОВ "ЦАРГРУП" протокол від 09.11.2021 № 448 потім 10.11.2021 скасували своє рішення, та відмінили закупівлю, а 11.11.2021 перезапустили її.?????
Дані дії не підтверджують прозорість аукціону та здорову конкуренцію, а навпаки показують лобіювання інтересів конкретних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У спрощеній закупівлі № UA-2021-10-26-002810-c «Чай чорний байховий суцільнолистовий вищого сорту, фасований 0.05-0.25 кг; кавовий розчинний напій, фасований 0.05-0.2 кг» по коду ДК 021:2015 15860000-4 «Кава, чай та супутня продукція» була допущена помилка, при розгляді пропозиції учасника ТОВ "ЦАРГРУП", якого визначили переможцем. У протоколі відміни закупівлі № 450 від 10.11.2021р. є перелік невідповідностей пропозиції учасника ТОВ "ЦАРГРУП" вимогам оголошення та причина відміни закупівлі.
У зв’язку з допущеною помилкою та не можливістю її виправити, було прийняте рішення відмінити закупівлю та оголосити її повторно.
У спрощеній закупівлі № UA-2021-10-26-002810-c «Чай чорний байховий суцільнолистовий вищого сорту, фасований 0.05-0.25 кг; кавовий розчинний напій, фасований 0.05-0.2 кг» по коду ДК 021:2015 15860000-4 «Кава, чай та супутня продукція» була допущена помилка, при розгляді пропозиції учасника ТОВ "ЦАРГРУП", якого визначили переможцем. У протоколі відміни закупівлі № 450 від 10.11.2021р. є перелік невідповідностей пропозиції учасника ТОВ "ЦАРГРУП" вимогам оголошення та причина відміни закупівлі.
У зв’язку з допущеною помилкою та не можливістю її виправити, було прийняте рішення відмінити закупівлю та оголосити її повторно.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 12 листопада 2021 11:53
Дата відповіді: 15 листопада 2021 16:40
Відповідно Додатку 1 оголошення Учасник у складі пропозиції повинен надати оригінал або копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції:
ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT. ISO 9001:2015, IDT);
ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Дана вимога може застосовуватися тільки до виробників (а не постачальників)!
Вона є дескримінаційною обмежує коло можливих постачальників які не являються виробниками і звужує конкуренцію.
Прохання внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Зазначаємо, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221, міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» (ДСТУ ISO 9001:2015, ) , а також наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 року № 340, державний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ДСТУ ISO 22000:2019(ISO 22000:2018, IDT)), були прийняті у якості Національних стандартів України.
Вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників оригінал або копії сертифікату системи управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 та «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» ДСТУ ISO 22000:2019, виданого на ім’я учасника, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 22000, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 та Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга ДСТУ ISO 22000 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія , має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідні сертифікати, а також зазначаємо, що чиним законодавством не передбачено отримання вище зазначених сертифікатів лише у виробників.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга ДСТУ ISO 22000:2019 не є дискримінаційною, оскільки не обмежує права потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів (виробник/постачальник), а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься.
Зазначаємо, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221, міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» (ДСТУ ISO 9001:2015, ) , а також наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.10.2019 року № 340, державний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ДСТУ ISO 22000:2019(ISO 22000:2018, IDT)), були прийняті у якості Національних стандартів України.
Вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників оригінал або копії сертифікату системи управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 та «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» ДСТУ ISO 22000:2019, виданого на ім’я учасника, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 22000, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо виробництва та/або поставки виключно якісного товару.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 та Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга ДСТУ ISO 22000 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія , має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідні сертифікати, а також зазначаємо, що чиним законодавством не передбачено отримання вище зазначених сертифікатів лише у виробників.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга ДСТУ ISO 22000:2019 не є дискримінаційною, оскільки не обмежує права потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів (виробник/постачальник), а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься.
Документи перможця
Дата подання: 12 листопада 2021 13:15
Дата відповіді: 15 листопада 2021 16:41
Доброго дня!
В додатку 2 оголошення вказано:
Переможець закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1. відповідну інформацію (один із документів) про право підписання договору про закупівлю: копія протоколу/рішення про призначення керівника, наказ про призначення керівника та довіреність або доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) на вчинення правочинів.
2. копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
3. заповнену та підписану цінову пропозицію (Додаток 4) із зазначенням цінових показників за результатами аукціону.
Прохання вказати в який термін та кому (на яку адресу) надати відповідні документи??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Якщо замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вказав за необхідне надавати переможцю певний перелік документів, — такі вимоги переможець має виконувати.
Частиною 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику.
Документи переможець може надати замовнику разом з договором про закупівлю. Ці документи переможець закупівлі доставляє на адресу замовника уповноваженій особі або відповідальній особі за закупівлю. (За домовленістю сторін).
Якщо замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вказав за необхідне надавати переможцю певний перелік документів, — такі вимоги переможець має виконувати.
Частиною 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику.
Документи переможець може надати замовнику разом з договором про закупівлю. Ці документи переможець закупівлі доставляє на адресу замовника уповноваженій особі або відповідальній особі за закупівлю. (За домовленістю сторін).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР-ГАЛИЧ" #43903891 |
Переможець |
107 640,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 15:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 10:46
|
Договір 774.pdf | укладений |
24 листопада 2021 10:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Чай чорний байховий суцільнолистовий вищого сорту, фасований 0.05-0.25 кг | 60 | кг. |
390,00
UAH з ПДВ
|
Кавовий розчинний напій, фасований 0.05-0.2 кг | 480 | кг. |
175,50
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 грудня 2021 12:04
|
107 640,00 UAH | UA028201720343110001000004218 ЛДУ БЖД |
UA763253650000000260010020541 ТзОВ"Укр-Галич" |
Оплачений |