Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Робочим проектом було передбачено ремонт існуючої стінки огородження метрополітену та влаштування водовідводу з пластику.
В процесі виконання робіт виникла необхідність в влаштуванні нової стінки огородження, так як несучі елементи виявилися критично пошкоджені. Що стосується влаштування водовідводу з пластику, то в зв’язку з значною економію по об’єкту було прийнято рішення (пункт 1 протоколу наради з питання виконання будівельних робіт на об’єкті від 10 липня 2019 року) щодо влаштування чавунного водовідводу, гарантійний термін якого складає більше 10 років і монтаж якого є завершальним етапом влаштування гідроізоляції та водовідведення з проїзної частини мосту.
Влаштування декоративної підсвітки пов’язано з роботами з влаштування зовнішнього освітлення по мосту та після завершення потребує локальних робіт по відновленню оздоблення фасадних частин прогонових будов мосту, що передбачено основним договором.
Вищеперераховані роботи безпосередньо пов’язані з первинним проектом та мають на меті посилення несучої здатності конструкцій мосту.
Зазначені рішення внесено до проектної документації, яка пройшла державну експертизу (експертний звіт від 01.07.2020 р. №10-0415-20).
Ці роботи технологічно пов’язані з роботами по основному договору.
Без виконання робіт по додатковому договору (влаштування водовідводу) не можливо завершити роботи по основному договору (завершення робіт по влаштуванню та укріпленню струменевонаправляючих дамб, укріплення конусів, демонтаж тимчасових доріг та благоустрій територій).
Також, не можливо в повному обсязі завершити оздоблювальні роботи фасадних частин прогонових будов.
Роботи по основному договору призупинені, вся техніка знаходиться на об’єкті, що створює незручності для мешканців житлового масиву Русанівка та гостей міста Києва.
Крім того, гарантійні зобов’язанні не можливо розподілити у разі залучення іншого підрядника.
Враховуючи п.5 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, розглянути можливість проведення переговорної процедури закупівлі з виконавцем робіт за попереднім договором ТОВ «Спеціалізована механізована колона №23».
Крім того, зазначаємо, що роботи по основному договору підрядником не завершені, вся будівельна техніка знаходиться на об’єкті будівництва, а отже, в разі проведення переговорної процедури закупівлі терміни виконання робіт будуть мінімальними, оскільки виключать витрати часу на перебазування будівельної техніки, облаштування будівельного майданчика тощо, а в умовах сезонності виконання будівельних робіт це є вкрай важливим фактором.
Укладення договору з попереднім виконавцем робіт обумовить дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 09:48 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 вересня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
11 вересня 2020 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000027 ● 15c1e68c6325497eb77eda1ee9e4e4c3
- Статус: завершено ● Дата: 25 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-09-11-009333-b 11.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА № 23" #35329851 |
Переможець |
49 272 700,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:27
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 15:59
|
56-11_3.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2020 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2020 09:16
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 08:19
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 08:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 11:50
|
56-11.pdf | укладений |
28 вересня 2020 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договір доповнено Лінійним графіком виконання робіт. 2. Пункт 5.1 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 56-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №4 «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 56-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна змінюється та становить 37 538 236 грн. 90 коп. 1.1. Внести зміни до п.4.1 - обсяги фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 56-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Договірна ціна за договором змінюється. 2. Внесено зміни до п. 4.1 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт». 3. Додаток №1 – «Договірна ціна» викладено в новій редакції. 4. Додаток №2 – «Календарний план виконання робіт» викладено в новій редакції. 5. Додаток №4 – «Лінійний графік виконання робіт» викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 56-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |