Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Спеціалізоване підприємство комунально-побутового обслуговування" |
Код ЄДРПОУ: | 03350083 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Комітетська, будинок 10-А |
Контактна особа: |
Мельнік Ганна Юріївна 380487373595 kpspkbo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2021 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2021 13:42 |
Очікувана вартість: | 3 970 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися у вигляді 100% післяоплати, шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Виконавця протягом 15 календарних днів на підставі акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками Сторін. Форма оплати послуг – безготівкова. Оплата здійснюється за фактично надані послуги після надходження відповідних коштів на рахунки Замовника. Датою оплати послуг вважається день зарахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. Розрахунок проводиться при наявності відповідних бюджетних коштів на рахунку Замовника в органі Державної казначейської служби України. Ненадходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим Договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами Державної казначейської служби України, Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 15:52 |
Перелік змін до ТД 2.docx | |
25 листопада 2021 15:51 |
ДОДАТОК 1 НР.docx | |
25 листопада 2021 15:51 |
ДОДАТОК 3 НР.docx | |
25 листопада 2021 15:50 |
ДОДАТОК 5 НР.doc | |
25 листопада 2021 15:50 |
ДОДАТОК 6 НР.doc | |
25 листопада 2021 15:50 |
ДОДАТОК 7 НР.doc | |
25 листопада 2021 15:49 |
ДОДАТОК 2 НР.doc | |
25 листопада 2021 15:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція 2.doc | |
25 листопада 2021 15:47 |
ДОДАТОК 4 НР.doc | |
22 листопада 2021 14:18 |
Перелік змін до ТД.docx |
25 листопада 2021 15:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 листопада 2021 15:52 |
Перелік змін до ТД 2.docx
|
|||||||||
25 листопада 2021 15:51 |
ДОДАТОК 1 НР.docx
|
|||||||||
25 листопада 2021 15:51 |
ДОДАТОК 3 НР.docx
|
|||||||||
25 листопада 2021 15:50 |
ДОДАТОК 5 НР.doc
|
|||||||||
25 листопада 2021 15:50 |
ДОДАТОК 6 НР.doc
|
|||||||||
25 листопада 2021 15:50 |
ДОДАТОК 7 НР.doc
|
|||||||||
25 листопада 2021 15:49 |
ДОДАТОК 2 НР.doc
|
|||||||||
25 листопада 2021 15:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція 2.doc
|
|||||||||
25 листопада 2021 15:47 |
ДОДАТОК 4 НР.doc
|
|||||||||
22 листопада 2021 14:18 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Таким чином взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають підтвердження, що вони є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначені органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, всі інші суб’єкти господарювання взяти участь в закупівлі не зможуть.
Вказана вище вимога є дискримінаційною і незаконною, з огляду на наступне.
Виконавець послуг з вивезення побутових відходів визначається відповідно Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 р. № 1173 (далі – Порядок 1173).
Відповідно до пункту 30 Порядку № 1173 – організатор конкурсу протягом не більш як п'яти робочих днів з дня проведення конкурсу вводить у дію відповідним актом рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на певній території населеного пункту, межі якої були визначені умовами конкурсу, та зазначає строк, протягом якого виконавець має право надавати такі послуги, але не менш як п'ять років.
Звертаємо увагу на вжиту термінологію: «МАЄ ПРАВО надавати такі послуги», без жодних застережень про виключний чи навіть монопольний характер таких прав.
Порядку № 1173 яким визначений конкурс передбачає множину учасників, які беруть участь у конкурсі (хоча Порядок № 1173 допускає, що на конкурс з’явився лише один учасник, у такому разі він може бути виконавцем згаданих послуг не більше 12 місяців).
Вказаними положеннями Порядку № 1173 передбачається, що в конкурсі на надання послуг з вивезення побутових відходів беруть участь декілька учасників та за результатами конкурсу визначається один переможець.
Всі організації які конкурс не виграли продовжують існувати і здійснювати свою діяльність, оскільки у жодному законодавчому акті їм не заборонено продовжувати займатися своєю статутною діяльністю.
Таким чином чинне законодавство України передбачає множину підприємств, які можуть здійснювати діяльність з надання послуг з вивезення побутових відходів, серед яких замовники можуть обирати виконавця і укладати з ним договір.
Також вище вказане підтверджується Законом України «По відходи», відповідно ст. 1 Закону України «По відходи» побутові відходи - відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення.
Таким чином, відходи, які утворюються в замовника не можуть вважатися побутовими. В той же час відповідну Порядку № 1173 визначається виконавець саме з поводження з побутовими відходами.
Незаконність вимог встановлених Замовником підтверджується і Цивільним кодексом України (далі – ЦК України). ЦК України в пункті 3 частини 1 статті 3 та статті 627 закріпив один з ключових принципів цивільних відносин – принцип свободи договору. Цей принцип стверджує, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. При цьому відповідно до частини 2 статті 4 ЦК України основним актом цивільного законодавства України є Цивільний кодекс України; актами цивільного законодавства є також інші закони України, які приймають відповідно до Конституції України та цього кодексу; якщо суб’єкт права законодавчої ініціативи подав до Верховної Ради України проект закону, який регулює цивільні відносини інакше, ніж цей кодекс, він зобов’язаний одночасно подати проект закону про внесення змін до Цивільного кодексу України. Поданий законопроект розглядає Верховна Рада України одночасно з відповідним проектом закону про внесення змін до Цивільного кодексу України. А якщо цього не було зроблено, то норми спеціального закону не можуть конкурувати з нормами основного акта цивільного законодавства. До такого висновку дійшов Верховний Суд у Постанові від 19.09.2018 р. у справі № 639/5291/15-ц. У цьому ж рішенні Верховний Суд оцінив договори про надання послуг у сфері поводження з побутовими відходами, що укладають відповідно до статті 35-1 Закону України «Про відходи» з виконавцем, визначеним на конкурсних засадах органом місцевого самоврядування, як класичні публічні договори.
Відповідно до частини 1 статті 633 ЦК України публічним є договір, в якому одна сторона – підприємець взяла на себе обов’язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення транспортом загального користування, послуги зв’язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо). Такий обов’язок для обраного місцевою радою виконавця випливає з перемоги на конкурсі та укладеного за результатами конкурсу договору щодо умов надання відповідних послуг на визначеній території. Відповідно до частини 4 статті 633 ЦК України підприємець не має права відмовитися від укладення публічного договору за наявності в нього можливостей надання споживачеві відповідних товарів (робіт, послуг). А обраний місцевою радою виконавець такі можливості має завжди, інакше б він у конкурсі не переміг.
Отже, для замовників публічних закупівель виконавець послуги з вивезення побутових відходів, обраний органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах відповідно до Порядку № 1173, це – лише потенційний контрагент, який не має права відмовити в укладенні договору.
Таким чином Замовником встановленням оскаржуваної вимоги порушено вимоги встановлені ЦК України, крім того вказане підтверджується практикою Верховного Суду.
Незаконність вимог встановлених Замовником підтверджується також і положеннями Закону України «Про відходи».
Відповідно до частини 1 статті 8 Закону України «Про відходи» відходи є об’єктом права власності. Зміст права власності становлять права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. На зміст права власності не впливають місце проживання власника та місцезнаходження майна (стаття 317 ЦК України). Тож будь-який замовник має право вирішувати сам, з яким виконавцем та на який обсяг послуг укладати договір.
Встановлення оскаржуваної вимоги вимоги є також незаконним з огляду на наступне.
Відповідно частини 2 ст. 35-1 Закону України «Про відходи» - Власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів.
Відповідно ст. 1 Закону України «Про відходи» - джерело утворення побутових відходів - об'єкт, на якому утворюються побутові відходи (житловий будинок, підприємство, установа, організація, земельна ділянка).
Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. (Тобто поширюється на замовника)
Таким чином власником відходів, що утворилися на території замовника є виключно держава або територіальна громада.
Відповідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» - цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Таким чином при закупівлі послуг за оголошеною Замовником закупівлею регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», оскільки в даному випадку Замовником здійснюється управління відходами, які є власністю держави або територіальної громади.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлений порядок визначення виконавця (переможця) при закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави.
Згідно ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» для визначення виконавця (переможця) при закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави Замовник застосовує: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, також Замовником може бути проведена спрощена процедура закупівлі при придбанні замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, яким чином відбувається процес конкуренції при здійсненні закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави.
Відповідно ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Таким чином, враховуючи вище вказані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» всі заінтересовані особи всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та мають право вільно конкурувати, та бути визначеними переможцями при здійсненні закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави або територіальної громади.
Враховуючи той факт, що способом визначення переможця при закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад є проведення закупівель у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником порушено вимоги встановлені ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Відповідно ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» - економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Замовник обмежив право на участь у закупівлі виконавців, які не є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначеними органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України, своїми діями замовник обмежив право таких учасників на змагання між суб’єктами господарювання передбачене ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» з метою перемоги в публічній закупівлі.
Замовником не виконано вимоги ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та надано перевагу учасникам, які є виконавцями послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси, визначені органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України
Таким чином встановлення оскаржуваної вимоги, Замовник порушив принципи недискримінації учасників, та обмежив право брати участь у закупівлі.
Замовником порушено вимоги встановлені ст. 42 Конституції України, а саме - кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Вища вказана позиція також узгоджується з практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15802-р/пк-пз від 19.08.2020 р. по скарзі UA-2020-07-27-002329-a.c2 (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-07-27-002329-a), Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5535-р/пк-пз від 19.03.2021 р. по UA-2021-02-24-011232-b.c3 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-24-011232-b).
Неправомірність дій Замовника також підтверджується відповіддю на запит наданою Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яка знаходиться за посиланням (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8621888b-a80b-4c4b-be23-c46586952175&lang=uk-UA), в якій вказується, що саме Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Замовники в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» визначають виконавця послуг саме в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», а не відповідно Порядку № 1173.
Враховуючи вище вказане, вимагаємо виключити з документації вимогу п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – До тендерної пропозиції Учасник завантажує файли з наступними документами: «підтвердження, що учасник є виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території м. Одеси та/або будь-якого із районів м. Одеси, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-14-000061 ● a584eb01fe064a6c96c753182ddd14c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.10.2022 №63-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.10.2022 №63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2021-11-15-011071-a 15.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-19 12:16:57
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі збирання, вивезення, поховання твердих відходів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-15-011071-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-11-09 19:14:38
Прошу надати роз`яснення зобов`язань, визначених у висновку
Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03 лютого 2016 року (далі - Положення), визначено, що Державна аудиторська служба України (далі - Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Відповідно до підпункту 3 пункту 4 Положення Держаудитслужба реалізує державний фінансовий контроль через здійснення державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель.
Відповідно до положень статті 2 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні головними завданнями органу державного фінансового контролю є, зокрема, здійснення державного фінансового контролю за дотриманням законодавства про закупівлі.
Положеннями статті 5 вказаного Закону визначено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України Про публічні закупівлі, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон № 922 ) визначено, що моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи.
За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Частиною 7 статті 7-1 Закону № 922 передбачено, що у висновку обов`язково зазначається зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Вказавши у висновку про необхідність «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області не визначило передбачений законом спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про нечіткість та невизначеність висновку.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень.
Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства.
Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії.
Аналогічна позиція міститься в постановах Верховного Суду від 5 березня 2020 року у справі №640/467/19, від 11 червня 2020 року у справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року у справі №160/11304/19, від 26 листопада 2020 року у справі №160/11367/19 та від 26 травня 2022 року у справі №480/496/19.
Відповідно до абзацу 1 частини 8 статті 7-1 Закону № 922 замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз`ясненням змісту висновку та його зобов`язань, визначених у висновку.
Враховуючи викладене вище, прошу надати роз’яснення:
1. які саме конкретні заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, має здійснити замовник, щоб не призвести до нового можливого порушення чинного законодавства?
2. яким чином замовник, не наділений повноваженнями притягувати працівників КП «Спецпідприємство КПО» до відповідальності згідно положень Кодексу України про адміністративні правопорушення, має притягнути до відповідальності особу, якою допущено порушення, що належить до адміністративних правопорушень, відповідальність за які передбачена частиною першою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-11-11 10:06:03
Відповідь на звернення щодо висновку
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі –Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок) від 04 листопада 2022 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-15-011071-a) та повідомляє.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Відповідно до статті 8 Закону згідно доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022 Управлінням проведено моніторинг процедури закупівлі послуг зі збирання, вивезення, поховання твердих відходів (ДК 021-2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), здійсненої КП «Спеціалізоване підприємство комунально-побутового обслуговування» (далі - Замовник).
Згідно частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником.
Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Форму висновку та порядок його заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року №552 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за №958/35241 (далі - Порядок №552).
За результатами моніторингу процедури закупівлі, посадовою особою Управління складено висновок від 04 листопада 2022 року №05-41/440, який оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку, визначеному частиною 6 статті 8 Закону.
Відповідно до пункту 5 частини 7 статті 8 Закону на орган державного фінансового контролю покладено обов’язок зазначити у висновку зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Аналогічна вимога до змісту висновку міститься в підпункті 3 пункті 1 розділу ІІІ Порядку №552.
У пункті 3 констатуючої частини висновку Управлінням зазначено щодо здійснення заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Таким чином, при визначенні зобов’язання з усунення виявленого порушення враховано характер допущеного порушення та конкретизовано, які саме заходи має вжити Замовник.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до статті 1 Кодексу законів про працю України (далі – Кодекс) Кодекс регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя працівників, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини.
Законодавство про працю встановлює високий рівень умов праці, всемірну охорону трудових прав працівників.
Законодавство про працю регулює трудові відносини працівників усіх підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, виду діяльності і галузевої належності, а також осіб, які працюють за трудовим договором з фізичними особами (стаття 3 Кодексу).
Відповідно до вимог статті 139 Кодексу працівники зобов'язані працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження роботодавця, додержувати трудової і технологічної дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна роботодавця, з яким укладено трудовий договір.
Статтею 140 Кодексу визначено, що трудова дисципліна на підприємствах, в установах, організаціях забезпечується створенням необхідних організаційних та економічних умов для нормальної високопродуктивної роботи, свідомим ставленням до праці, методами переконання, виховання, а також заохоченням за сумлінну працю.
У необхідних випадках заходи дисциплінарного впливу застосовуються стосовно окремих несумлінних працівників.
Дисциплінарні стягнення застосовуються органом, якому надано право прийняття на роботу (обрання, затвердження і призначення на посаду) даного працівника (стаття 147-1 Кодексу).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено. Працівнику, який не надав відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 19 жовтня 2022 року про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, оголошено догану. Копія наказу № 264к/тм від 11.11.2022 додається.
2022-11-11 15:26:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/101/2022ПР |
Дата публікації: | 09 грудня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 02/088/2022ПН |
Дата відкриття провадження: | 20 грудня 2022 |
Документи:
20 грудня 2022 14:56
|
Електронний підпис |
09 грудня 2022 15:14
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2021 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЮЗ" |
3 966 600,00
UAH з ПДВ
|
3 966 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРАНСЕКОГРУПП" |
3 967 920,00
UAH з ПДВ
|
3 967 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЮЗ" #30586931 |
Переможець |
3 966 600,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2023 13:59
|
угода про зменшення суми сміття.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2023 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2023 10:09
|
ду після затвердження кошторису сміття.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2023 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:28
|
додаткова сміття.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 14:48
|
Додатки сміття 22 рік.pdf | укладений |
21 грудня 2021 14:46
|
договір сміття 22 рік.pdf | укладений |
21 грудня 2021 14:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги зі збирання, вивезення, поховання твердих відходів | 11000 | метри кубічні |
360,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». |
Номер договору про закупівлю: | 211/СКО/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пунктом 8.3. Договору про закупівлю послуг № 211/СКО/22 від 20.12.2021, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 211/СКО/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;» згідно з пунктом 8.3. Договору про закупівлю послуг № 211/СКО/22 від 20.12.2021, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 211/СКО/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги зі збирання, вивезення, поховання твердих відходів | 11869 | метри кубічні |
360,60
UAH з ПДВ
|