Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Paints (Paints)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Барсен Ігор Михайлович (044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Чорноус Володимир (044) 461-22-74 chornous-vv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Barsen Igor Mikhailovich (044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua |
Additional contacts: |
Chornous Volodymyr (044) 461-22-74 chornous-vv@utg.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2020 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 12:43 |
Очікувана вартість: | 12 418 350,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 183,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 372550 UAH |
Publication date: | 04 вересня 2020 12:44 |
Enquiries until: | 02 листопада 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 листопада 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 12 418 350 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 124 184 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно п. 4.2. проекту договору | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2020 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2020 12:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_3.pdf | |
04 листопада 2020 12:23 |
тд_1001_20_127_додаток_1_технічні вимоги_н.р..pdf | |
04 листопада 2020 12:23 |
тд_1001_20_127_зм_3.pdf | |
11 вересня 2020 09:55 |
тд_1001_20_127_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору н.р..pdf | |
11 вересня 2020 09:55 |
тд_1001_20_127_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції н.р..pdf | |
04 вересня 2020 12:41 |
тд_1001_20_127_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
04 вересня 2020 12:41 |
тд_1001_20_127_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
04 вересня 2020 12:41 |
тд_1001_20_127_додаток_4_проект договору.pdf | |
04 вересня 2020 12:41 |
тд_1001_20_127_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
04 вересня 2020 12:41 |
тд_1001_20_127_додаток_2_перелік інформації.pdf | |
04 вересня 2020 12:41 |
тд_1001_20_127_додаток_1-а_гарантійний лист.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У відповідності до частини другої ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Питання, які поставлені по даній процедурі, прийняті до відома та опрацьовуються. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.
Вимоги про усунення порушення
24 вересня 2020 року до Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» були внесені зміни, в результаті чого зазначений додаток до ТД було викладено в новій редакції.
Зокрема, зміни були внесені до пункту 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», в результаті чого технічна вимога щодо об’ємного співвідношення змішування (основа: затверджувач), яка до змін у Додаток І мала вираз 3:1 або 4:1 була змінена на 3:1.
Відповідно до пункту 4 ч. 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), основним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація та рівне ставлення до них.
Пунктом 2 ч. 1 статті 5 Закону у якості ще одного принципу здійснення закупівель передбачено максимальну економію, ефективність та пропорційнійсть.
Частиною 2 статті 5 Закону також визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Згідно частини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищезазначене, внесення змін до п. 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» в результаті яких було змінено вимоги до предмета закупівлі стосовно об’ємного співвідношення змішування та визначено зазначене співвідношення у виразі 3:1 (основа: затверджувач) в той час як до внесення таких змін допускалась поставка фарби значення об’ємного співвідношення змішування якої становило також і 4:1, - не є такими, що відповідають принципам максимальної економії та недискримінації учасників процедури закупівель.
Зокрема, при незмінності усіх інших технічних вимог до предмета закупівлі, більш економічно вигідною є закупівля фарби, об’ємне співвідношення змішування якої становить 4:1 ( на 4 літри основи витрачається лише 1 літр затверджувача). Тобто, при відповідності запропонованого товару усім іншим технічним вимогам та якісним характеристикам, зазначеним у тендерній документації, закупівля фарби об’ємне співвідношення змішування якої становить 4:1 є більш економічно вигідним, аніж тієї фарби з об’ємним співвідношенням змішування 3:1.
У зв’язку із зазначеним, пункт 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників процедури закупівель, оскільки унеможливлює їхню участь у закупівлі, при тому, що вони можуть запропонувати товар аналогічної якості, закупівля якого є більш економічно вигідною, оскільки об’ємне співвідношення змішування фарби становить 4:1 ( на 4 літри основи витрачається лише 1 літр затверджувача) в той час, як закуповуючи фарбу з об’ємним співвідношенням 3:1 на 3 літри фарби буде витрачатися 1 літр затверджувача.
Відповідно до ч. 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Враховуючи зазначене,
ВИМАГАЄМО:
1. усунути порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та внести зміни до пункту 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» наступного змісту: п. 1.13 Об’ємне співвідношення змішування (основа: затверджувач): 3:1 або 4:1, тим самим привести п. 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)»у первісний вигляд, який він мав до внесення змін 24.09.2020 року.
2. Роз’яснити підстави внесення змін до п. 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» та обґрунтувати економічну доцільність закупівлі фарби співвідношення до змішування якої становить 3:1, а не 4:1
25 вересня 2020 р.
Технічна вимога щодо об’ємного співвідношення змішування (основа: затверджувач) 3:1 не впливає на економічну складову закупівлі, оскільки загальний обсяг закупівлі не змінюється.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 вересня 2020 15:41
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000039 ● 4d430e8e5124420798d63c4b89b679ab
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 18:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-09-04-001312-c 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-21 07:24:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фарби (код ДК 44810000-1 — Фарби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-04-001312-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-26 13:14:11
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 21.01.2021.
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснення від 21.01.2021 по предмету закупівлі «Фарби(Фарби)», номер оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «UA-2020-09-04-001312-c» інформуємо про наступне:
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались у відповідності до вимог таблиці 2 та п.3 таблиці 4 ДСТУ 4219-2003, спираючись на технічне завдання по наявним об’єктам ремонту на момент початку проведення процедури закупівлі, з урахуванням технічних параметрів наявного обладнання для виконання нанесення антикорозійної двокомпонентної поліуретанової емалі; розмір витрат визначений виходячи з наявних об’ємів робіт на початок проведення процедури (приблизно 55% від загального обсягу закупівлі), з урахуванням товщини сухої плівки захисного покриття згідно п.3 таблиці 4 ДСТУ 4219-2003 та формування необхідного виробничого запасу (приблизно 45% від загального обсягу закупівлі).
- розрахунок очікуваної вартості по предмету закупівлі «Фарби(Фарби)» здійснювався згідно внутрішніх розпорядчих документів Товариства. В розрахунку враховано комерційні пропозиції постачальників та раніше укладені договори.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОМЕМБРАНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СП БАРС ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АРЕС ГРУПП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" |
12 418 350,00
UAH
|
12 033 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АРЕС ГРУПП" |
12 083 400,00
UAH
|
12 083 400,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СП БАРС ЛТД" |
12 416 400,00
UAH
|
12 416 400,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" #33864982 |
Переможець |
12 033 000,00
UAH
|
17 грудня 2020 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 12:35
|
2101000003_від_06.01.2021.pdf | укладений |
06 січня 2021 12:34
|