Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби (Фарби)
(Paints (Paints)
Очікувана вартість
12 418 350,00 UAH
UA-2020-09-04-001312-c 00856d2e369e471b9aa3d14eccc9d9e2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барсен Ігор Михайлович

(044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Барсен Ігор Михайлович
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua
Додаткові контактні особи: Чорноус Володимир
(044) 461-22-74
chornous-vv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Barsen Igor Mikhailovich
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua
Additional contacts: Chornous Volodymyr
(044) 461-22-74
chornous-vv@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 12:43
Очікувана вартість: 12 418 350,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124 183,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 372550 UAH
Publication date: 04 вересня 2020 12:44
Enquiries until: 02 листопада 2020 14:00
Complaints submission until: до 08 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 листопада 2020 14:00

Information

Estimated total value: 12 418 350 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 124 184 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-11-006922-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Фарби». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-11-006922-a, in accordance with quality and technical specifications purchase "Paints" Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).Тhe language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36000 л.
Антикорозійна двокомпонентна поліуретанова емаль в комплекті (44812100-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Anticorrosive two-component polyurethane enamel in a set (44812100-6 )
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно п. 4.2. проекту договору Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 12:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН_3.pdf
24 вересня 2020 18:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2.pdf
11 вересня 2020 09:55
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf
04 листопада 2020 12:23
тд_1001_20_127_додаток_1_технічні вимоги_н.р..pdf
24 вересня 2020 18:09
тд_1001_20_127_додаток_1_технічні вимоги_н.р..pdf
04 вересня 2020 12:41
тд_1001_20_127_додаток_1_технічні вимоги.pdf
04 листопада 2020 12:23
тд_1001_20_127_зм_3.pdf
04 вересня 2020 12:41
тд_1001_20_127.pdf
11 вересня 2020 09:55
тд_1001_20_127_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору н.р..pdf
04 вересня 2020 12:41
тд_1001_20_127_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf
11 вересня 2020 09:55
тд_1001_20_127_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції н.р..pdf
04 вересня 2020 12:41
тд_1001_20_127_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf
04 вересня 2020 12:41
тд_1001_20_127_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf
04 вересня 2020 12:41
тд_1001_20_127_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf
04 вересня 2020 12:41
тд_1001_20_127_додаток_4_проект договору.pdf
04 вересня 2020 12:41
тд_1001_20_127_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
04 вересня 2020 12:41
тд_1001_20_127_додаток_2_перелік інформації.pdf
04 вересня 2020 12:41
тд_1001_20_127_додаток_1-а_гарантійний лист.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплектність антикорозійной двокомпонентной поліуретановой емалі
Дата подання: 10 вересня 2020 11:42
Дата відповіді: 14 вересня 2020 19:01
Надайте будь ласка роз'яснення. Що має входити до комплекту антикорозійної двокомпонентної поліуретанової емалі, яка зазначена в технічних вимогах в пункте 1 Додатка 1 до тендерної документації?
Відповідь: Доброго дня.
У відповідності до частини другої ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації. Питання, які поставлені по даній процедурі, прийняті до відома та опрацьовуються. У разі прийняття рішення щодо доцільності внесення змін до тендерної документації, такі зміни будуть опубліковані замовником у відповідності з чинним законодавством.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-04-001312-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СП БАРС ЛТД", Код ЄДРПОУ:36909706
Дата подання: 25 вересня 2020 13:04
Вимоги до усунення дискримінації умов у тендерній документації та надання роз'яснення
Акціонерним товариством «Укртрансгаз» на офіційному сайті публічних закупівель Prozorro.gov.ua було розміщено оголошення про закупівлю за № UA-2020-09-04-001312-c «Фарби (Фарби)» та оприлюднено тендерну документацію.
24 вересня 2020 року до Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» були внесені зміни, в результаті чого зазначений додаток до ТД було викладено в новій редакції.
Зокрема, зміни були внесені до пункту 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», в результаті чого технічна вимога щодо об’ємного співвідношення змішування (основа: затверджувач), яка до змін у Додаток І мала вираз 3:1 або 4:1 була змінена на 3:1.
Відповідно до пункту 4 ч. 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), основним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація та рівне ставлення до них.
Пунктом 2 ч. 1 статті 5 Закону у якості ще одного принципу здійснення закупівель передбачено максимальну економію, ефективність та пропорційнійсть.
Частиною 2 статті 5 Закону також визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Згідно частини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищезазначене, внесення змін до п. 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» в результаті яких було змінено вимоги до предмета закупівлі стосовно об’ємного співвідношення змішування та визначено зазначене співвідношення у виразі 3:1 (основа: затверджувач) в той час як до внесення таких змін допускалась поставка фарби значення об’ємного співвідношення змішування якої становило також і 4:1, - не є такими, що відповідають принципам максимальної економії та недискримінації учасників процедури закупівель.
Зокрема, при незмінності усіх інших технічних вимог до предмета закупівлі, більш економічно вигідною є закупівля фарби, об’ємне співвідношення змішування якої становить 4:1 ( на 4 літри основи витрачається лише 1 літр затверджувача). Тобто, при відповідності запропонованого товару усім іншим технічним вимогам та якісним характеристикам, зазначеним у тендерній документації, закупівля фарби об’ємне співвідношення змішування якої становить 4:1 є більш економічно вигідним, аніж тієї фарби з об’ємним співвідношенням змішування 3:1.
У зв’язку із зазначеним, пункт 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників процедури закупівель, оскільки унеможливлює їхню участь у закупівлі, при тому, що вони можуть запропонувати товар аналогічної якості, закупівля якого є більш економічно вигідною, оскільки об’ємне співвідношення змішування фарби становить 4:1 ( на 4 літри основи витрачається лише 1 літр затверджувача) в той час, як закуповуючи фарбу з об’ємним співвідношенням 3:1 на 3 літри фарби буде витрачатися 1 літр затверджувача.
Відповідно до ч. 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Враховуючи зазначене,
ВИМАГАЄМО:
1. усунути порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та внести зміни до пункту 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» наступного змісту: п. 1.13 Об’ємне співвідношення змішування (основа: затверджувач): 3:1 або 4:1, тим самим привести п. 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)»у первісний вигляд, який він мав до внесення змін 24.09.2020 року.
2. Роз’яснити підстави внесення змін до п. 1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» та обґрунтувати економічну доцільність закупівлі фарби співвідношення до змішування якої становить 3:1, а не 4:1

25 вересня 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 вересня 2020 13:01
Внесення змін в п.1.13 Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» до тендерної документації на даний час є вимушеним кроком пов’язаним з технічними можливостями обладнання замовника, за допомогою якого будуть виконуватись фарбувальні роботи.
Технічна вимога щодо об’ємного співвідношення змішування (основа: затверджувач) 3:1 не впливає на економічну складову закупівлі, оскільки загальний обсяг закупівлі не змінюється.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-04-001312-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СП БАРС ЛТД", Код ЄДРПОУ:36909706
Дата подання: 30 вересня 2020 15:41
Скарга щодо встановлення Акціонерним товариством «УКРТРАНСГАЗ» дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга щодо встановлення Акціонерним товариством «УКРТРАНСГАЗ» дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 жовтня 2020 20:22
рішення від 05.09.2020 № 18594 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 20:22
рішення від 13.10.2020 № 19221 .pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2020 20:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегієї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19221-р/пк-пз від 13.10.2020.
Дата виконання рішення замовником: 04 листопада 2020 12:28

Документи подані скаржником

30 вересня 2020 15:33
Скарга
30 вересня 2020 15:34
Оголошення
30 вересня 2020 15:34
Тендерна документація
30 вересня 2020 15:34
Додаток 1 до ТД від 04.09.20 р.
30 вересня 2020 15:34
Додаток 1 до ТД від 24.09.20 р.
30 вересня 2020 15:34
Перелік змін 2

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000039 ● 4d430e8e5124420798d63c4b89b679ab
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-09-04-001312-c 04.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-21 07:24:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фарби (код ДК 44810000-1 — Фарби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-04-001312-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-26 13:14:11

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 21.01.2021.

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснення від 21.01.2021 по предмету закупівлі «Фарби(Фарби)», номер оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «UA-2020-09-04-001312-c» інформуємо про наступне:
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формувались у відповідності до вимог таблиці 2 та п.3 таблиці 4 ДСТУ 4219-2003, спираючись на технічне завдання по наявним об’єктам ремонту на момент початку проведення процедури закупівлі, з урахуванням технічних параметрів наявного обладнання для виконання нанесення антикорозійної двокомпонентної поліуретанової емалі; розмір витрат визначений виходячи з наявних об’ємів робіт на початок проведення процедури (приблизно 55% від загального обсягу закупівлі), з урахуванням товщини сухої плівки захисного покриття згідно п.3 таблиці 4 ДСТУ 4219-2003 та формування необхідного виробничого запасу (приблизно 45% від загального обсягу закупівлі).
- розрахунок очікуваної вартості по предмету закупівлі «Фарби(Фарби)» здійснювався згідно внутрішніх розпорядчих документів Товариства. В розрахунку враховано комерційні пропозиції постачальників та раніше укладені договори.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 грудня 2020
UA-2020-09-04-001312-c00856d2e369e471b9aa3d14eccc9d9e2
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОМЕМБРАНА" Документи
Відхилено
Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СП БАРС ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АРЕС ГРУПП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 листопада 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:17
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:16
Протокол НР.7Z
12 листопада 2020 10:16
Наказ Фролова Ю.1.7Z
12 листопада 2020 10:16
Лист для клієнті1.7z
12 листопада 2020 10:16
Гарантія 10745-20.7z
12 листопада 2020 10:16
Витяг із Статут1.7z
12 листопада 2020 10:16
Банківська ліцензі1.7z
11 листопада 2020 13:07
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:57
Протокол НР.7Z
02 жовтня 2020 16:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 жовтня 2020 16:57
Лист для клієнті1.7z
02 жовтня 2020 16:57
Гарантія 9126-20.7z
02 жовтня 2020 16:57
Витяг із Статуту.7z
02 жовтня 2020 16:57
Банківська ліцензі1.7z
02 жовтня 2020 16:57
5-9 Інспекція.pdf.p7s
02 жовтня 2020 16:57
5-7 Реєстр УТГ.pdf.p7s
02 жовтня 2020 16:57
5-6 Паспорт безпеки.pdf.p7s
02 жовтня 2020 16:57
5-2 ISO 9001.pdf.p7s
02 жовтня 2020 16:57
5-1 Висновок CЭС.pdf.p7s
02 жовтня 2020 16:57
4.2 Статут.pdf
02 жовтня 2020 16:57
4.2 Статут-сжатый.pdf.p7s
02 жовтня 2020 16:57
4.1 Протокол і наказ.pdf.p7s

Документи

12 листопада 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 грудня 2020 16:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:43
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:43
Dovidka_20342496410390757958.pdf.p7s
24 грудня 2020 12:43
Dovidka_20342496410390757958.pdf
24 грудня 2020 12:43
Довідка_ДПС.pdf
24 грудня 2020 12:43
470_Розрахунок_вартості.pdf
24 грудня 2020 12:43
467_Довідка_ст17.pdf
11 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:31
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:31
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:31
_технічний_опис_WG-Welepipe.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
_сертифікат_ISO_9001.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
_посвідчення_інспектора.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
_висновок_ДСЕЕ.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
_237_Довідка_досвід.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
_236_Гарантійний_лист.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
341-Технічні вимоги.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
341-Технічні вимоги.pdf
05 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:22
_технічний_опис_WG-Welepipe.pdf
05 жовтня 2020 12:22
_сертифікат_ISO_9001.pdf
05 жовтня 2020 12:22
_висновок_ДСЕЕ.pdf
05 жовтня 2020 12:22
_237_Довідка_досвід.pdf
05 жовтня 2020 12:22
_236_Гарантійний_лист.pdf
05 жовтня 2020 12:22
_235_Технічні_вимоги.pdf

Документи

12 листопада 2020 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 17:11
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:11
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:07
41. Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 17:07
40. Банківська гарантія.rar
11 листопада 2020 17:07
38. Дистрибутор БАРС.pdf
11 листопада 2020 17:07
37. Лист щодо назви компанії.pdf
11 листопада 2020 17:07
36. Довідка відносно ст 17.pdf
11 листопада 2020 17:07
35. Проект договору.pdf
11 листопада 2020 17:07
33. Посвідчення Мельохін.pdf
11 листопада 2020 17:07
32. Посвідчення Олійник.pdf
11 листопада 2020 17:07
31. Довідка щодо реєстру.pdf
11 листопада 2020 17:06
8. Відгук.pdf
11 листопада 2020 17:06
26. ОТК.pdf
11 листопада 2020 17:06
17. Протокол про зміну назви.pdf
11 листопада 2020 17:06
7. Договір поставки.pdf
11 листопада 2020 17:06
16. Статут та опис.pdf
11 листопада 2020 17:06
24. Опис Сігмалайн 855.pdf
11 листопада 2020 17:06
15. Наказ на директора БАРС.pdf
11 листопада 2020 17:06
23. Протокол к серт. відповід.pdf
11 листопада 2020 17:06
13. Наказ на директора КГ.pdf
11 листопада 2020 17:06
21. Ісо 9001.pdf
11 листопада 2020 17:06
4. reestr-im-07-06-2019.pdf
11 листопада 2020 17:06
20. Ісо 9001 переклад.pdf
11 листопада 2020 17:06
19. Висновок ДСЕЕ на фарбу.pdf
11 листопада 2020 17:06
11. Протокол на директора.pdf
11 листопада 2020 17:06
9. Опитувальник контрагента.pdf
11 листопада 2020 17:06
1. Додаток 1.pdf

Документи

12 листопада 2020 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 листопада 2020 17:50
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:50
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:49
Цінова.pdf
11 листопада 2020 17:49
Статут.pdf
11 листопада 2020 17:49
Сертификат відповідності.pdf
11 листопада 2020 17:49
Протокол на директора.pdf
11 листопада 2020 17:49
Протокол відповідності.pdf
11 листопада 2020 17:49
Посвідчення інспектора.pdf
11 листопада 2020 17:48
Переклад ISO.pdf
11 листопада 2020 17:48
Опитувальник.pdf
11 листопада 2020 17:48
Опис Сігмалайн 855.pdf
11 листопада 2020 17:48
Опис Сігмалайн 855 переклад.pdf
11 листопада 2020 17:48
Опис до статута.pdf
11 листопада 2020 17:48
Наказ на Кухаренко.pdf
11 листопада 2020 17:48
Назва компанії ППГ.pdf
11 листопада 2020 17:48
Додаток 4. Проект договору.pdf
11 листопада 2020 17:48
Додаток 1. Технічні вимоги.pdf
11 листопада 2020 17:48
Договір виконання.pdf
11 листопада 2020 17:48
Довідка про субпідрядників.pdf
11 листопада 2020 17:48
Довідка на директора.pdf
11 листопада 2020 17:48
Довідка відносно ст. 17.pdf
11 листопада 2020 17:48
Дистреб_ютор АРЕС.pdf
11 листопада 2020 17:48
Відгук від замовника.pdf
11 листопада 2020 17:48
Висновок фарби до 2024 года.pdf
11 листопада 2020 17:48
Банківська гарантія.rar
11 листопада 2020 17:48
reestr-im-07-06-2019.pdf
11 листопада 2020 17:48
ISO 9001 2015 V1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОМЕМБРАНА"

ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"

ТОВ "СП БАРС ЛТД"

ТОВ "АРЕС ГРУПП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" 12 418 350,00
UAH
12 033 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АРЕС ГРУПП" 12 083 400,00
UAH
12 083 400,00
UAH
Документи
ТОВ "СП БАРС ЛТД" 12 416 400,00
UAH
12 416 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 16:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:43
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:43
Dovidka_20342496410390757958.pdf.p7s
24 грудня 2020 12:43
Dovidka_20342496410390757958.pdf
24 грудня 2020 12:43
Довідка_ДПС.pdf
24 грудня 2020 12:43
470_Розрахунок_вартості.pdf
24 грудня 2020 12:43
467_Довідка_ст17.pdf
11 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:31
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:31
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:31
_технічний_опис_WG-Welepipe.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
_сертифікат_ISO_9001.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
_посвідчення_інспектора.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
_висновок_ДСЕЕ.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
_237_Довідка_досвід.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
_236_Гарантійний_лист.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
341-Технічні вимоги.pdf.p7s
11 листопада 2020 12:31
341-Технічні вимоги.pdf
05 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:22
_технічний_опис_WG-Welepipe.pdf
05 жовтня 2020 12:22
_сертифікат_ISO_9001.pdf
05 жовтня 2020 12:22
_висновок_ДСЕЕ.pdf
05 жовтня 2020 12:22
_237_Довідка_досвід.pdf
05 жовтня 2020 12:22
_236_Гарантійний_лист.pdf
05 жовтня 2020 12:22
_235_Технічні_вимоги.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 17:50
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:50
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:49
Цінова.pdf
11 листопада 2020 17:49
Статут.pdf
11 листопада 2020 17:49
Сертификат відповідності.pdf
11 листопада 2020 17:49
Протокол на директора.pdf
11 листопада 2020 17:49
Протокол відповідності.pdf
11 листопада 2020 17:49
Посвідчення інспектора.pdf
11 листопада 2020 17:48
Переклад ISO.pdf
11 листопада 2020 17:48
Опитувальник.pdf
11 листопада 2020 17:48
Опис Сігмалайн 855.pdf
11 листопада 2020 17:48
Опис Сігмалайн 855 переклад.pdf
11 листопада 2020 17:48
Опис до статута.pdf
11 листопада 2020 17:48
Наказ на Кухаренко.pdf
11 листопада 2020 17:48
Назва компанії ППГ.pdf
11 листопада 2020 17:48
Додаток 4. Проект договору.pdf
11 листопада 2020 17:48
Додаток 1. Технічні вимоги.pdf
11 листопада 2020 17:48
Договір виконання.pdf
11 листопада 2020 17:48
Довідка про субпідрядників.pdf
11 листопада 2020 17:48
Довідка на директора.pdf
11 листопада 2020 17:48
Довідка відносно ст. 17.pdf
11 листопада 2020 17:48
Дистреб_ютор АРЕС.pdf
11 листопада 2020 17:48
Відгук від замовника.pdf
11 листопада 2020 17:48
Висновок фарби до 2024 года.pdf
11 листопада 2020 17:48
Банківська гарантія.rar
11 листопада 2020 17:48
reestr-im-07-06-2019.pdf
11 листопада 2020 17:48
ISO 9001 2015 V1.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 17:11
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:11
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:07
41. Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 17:07
40. Банківська гарантія.rar
11 листопада 2020 17:07
38. Дистрибутор БАРС.pdf
11 листопада 2020 17:07
37. Лист щодо назви компанії.pdf
11 листопада 2020 17:07
36. Довідка відносно ст 17.pdf
11 листопада 2020 17:07
35. Проект договору.pdf
11 листопада 2020 17:07
33. Посвідчення Мельохін.pdf
11 листопада 2020 17:07
32. Посвідчення Олійник.pdf
11 листопада 2020 17:07
31. Довідка щодо реєстру.pdf
11 листопада 2020 17:06
8. Відгук.pdf
11 листопада 2020 17:06
26. ОТК.pdf
11 листопада 2020 17:06
17. Протокол про зміну назви.pdf
11 листопада 2020 17:06
7. Договір поставки.pdf
11 листопада 2020 17:06
16. Статут та опис.pdf
11 листопада 2020 17:06
24. Опис Сігмалайн 855.pdf
11 листопада 2020 17:06
15. Наказ на директора БАРС.pdf
11 листопада 2020 17:06
23. Протокол к серт. відповід.pdf
11 листопада 2020 17:06
13. Наказ на директора КГ.pdf
11 листопада 2020 17:06
21. Ісо 9001.pdf
11 листопада 2020 17:06
4. reestr-im-07-06-2019.pdf
11 листопада 2020 17:06
20. Ісо 9001 переклад.pdf
11 листопада 2020 17:06
19. Висновок ДСЕЕ на фарбу.pdf
11 листопада 2020 17:06
11. Протокол на директора.pdf
11 листопада 2020 17:06
9. Опитувальник контрагента.pdf
11 листопада 2020 17:06
1. Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"

ТОВ "АРЕС ГРУПП"

ТОВ "СП БАРС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"
#33864982
Переможець 12 033 000,00
UAH
17 грудня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"
#33864982
12 033 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:35
2101000003_від_06.01.2021.pdf укладений
06 січня 2021 12:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 14 439 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 406 600,00 UAH)