Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо
Очікувана вартість
514 360,00 UAH
UA-2021-12-28-004957-c ● 007a65613610491994d8be6212203d58
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання» |
Код ЄДРПОУ: | 26044590 |
Місцезнаходження: | 65013, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балтська дорога, буд. 2 |
Контактна особа: |
Анна Слухай +380505947490 bomj.centr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2021 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 514 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 571,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».Банківська гарантія має містити реквізити та бути оформлена відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 184-21 від 02.07.2021),"Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції", Положення “Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року за №639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій окремим електронним іменованим PDF-файлом. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта та в паперовому вигляді. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, або супроводжуються електронною банківською гарантією, яка не містить електронного цифрового підпису, або супроводжується електронною банківською гарантією, яку подано у форматі, який унеможливлює перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта та в паперовому вигляді) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15430.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Коди економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ) за предметом закупівлі та обсяги: КЕКВ 2275 - для забезпечення роботи Дезінфекційної-душової установки (ДДП-2) призначена для постійного миття бездомних осіб та санітарно-термічної обробки їх речей – 14500 л.; КЕКВ 2210 - для перевезення бездомних осіб з вулиць міста (службовим автомобілем) – 2200 л.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16700 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65013, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Балтська дорога, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок проводиться шляхом: оплати Покупцем після пред´явлення Продавцем рахунка на оплату Товару (далі – Рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної. Покупець зобов´язується повністю оплатити вартість (ціну) переданої у його власність (поставленої) партії Товару протягом 30 календарних днів з моменту підписання сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність (поставлений) Товар, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Продавця, вказаний в цьому Договорі. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2021 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2021 13:28 |
Протокол №133 від 30.12.2021.PDF | |
30 грудня 2021 13:28 |
нова редакція ТД Дизельне паливо 2022.doc | |
30 грудня 2021 13:28 |
Зміни до ТД.docx | |
28 грудня 2021 11:57 |
ТД Дизельне паливо 2022.doc |
30 грудня 2021 13:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 грудня 2021 13:28 |
Протокол №133 від 30.12.2021.PDF
|
|||
30 грудня 2021 13:28 |
нова редакція ТД Дизельне паливо 2022.doc
|
|||
30 грудня 2021 13:28 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
28 грудня 2021 11:57 |
ТД Дизельне паливо 2022.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-28-004957-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД", Код ЄДРПОУ:43747521
Дата подання: 30 грудня 2021 10:31
Вимога
Доброго дня!
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації, «Учасник повинен надати: оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі.». Дана вимога є дискримінаційна з тих підстав, що обмежує участь у закупівлі учасників, які використовують партнерські АЗС. Також дана вимога є необгрунтованою та такою, що жодним чином не відноситься до предмету закупівлі, так як стосується системи управління, а не поставки товару. Законодавством України у сфері оптової та роздрібної торгівлі пальним не передбачено обов'язку суб'єктів ринку отримувати вказаний документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Проте в рамках даної закупівлі Замовник здійснює придбання товару, а не замовляє послуги з виробництва продукції чи проведення робіт (надання послуг).
Таким чином, вимога про надання даного документу унеможливлює участь у закупівлі певного кола учасників та свідчить про орієнтацію Замовника на певного учасника.
Вимагаємо вилучити вищезазначену умову документації, адже вона містить обмежуючий характер, що в свою чергу суперечить принципам недискримінації, закріпленим в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації, «Учасник повинен надати: оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі.». Дана вимога є дискримінаційна з тих підстав, що обмежує участь у закупівлі учасників, які використовують партнерські АЗС. Також дана вимога є необгрунтованою та такою, що жодним чином не відноситься до предмету закупівлі, так як стосується системи управління, а не поставки товару. Законодавством України у сфері оптової та роздрібної торгівлі пальним не передбачено обов'язку суб'єктів ринку отримувати вказаний документ, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції, робіт або послуг. Проте в рамках даної закупівлі Замовник здійснює придбання товару, а не замовляє послуги з виробництва продукції чи проведення робіт (надання послуг).
Таким чином, вимога про надання даного документу унеможливлює участь у закупівлі певного кола учасників та свідчить про орієнтацію Замовника на певного учасника.
Вимагаємо вилучити вищезазначену умову документації, адже вона містить обмежуючий характер, що в свою чергу суперечить принципам недискримінації, закріпленим в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 грудня 2021 13:25
Доброго дня!Задовільняемо Вашу вимогу та внесемо зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2021-12-28-004957-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 31 грудня 2021 10:37
вимога
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2021-12-28-004957-c по предмету закупівлі Дизельне паливо ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти в Тендерній документації Замовника - Комунальна установа «Одеський міський центр реінтеграції осіб без визначеного місця проживання», зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
1. В підпункті 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих автозаправних станцій (далі – АЗС) із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташована в межах Одеської області. У разі наявності орендованих АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди тощо).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності в учасника власних або орендованих АЗС дискримінує Постачальників, які працюють за партнерським договорами та можуть в повному обсязі виконати вимоги Замовника щодо поставки товару. Окрім того дана вимога значно звужує коло потенційних учасників, що суперечить принципам здійснення державних закупівель.
З огляду на вищеописане, дана вимога тендерної документації суперечить п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Варто зауважити, що керуючись ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також варто зазначити, що Замовник зобов’язаний створювати конкурентне середовища при здійсненні державних закупівель. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
На підставі наведеного вище
ВИМАГАЄМО :
1. Внести зміни до підпункту 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації, виклавши його в наступній редакції:
Довідку в довільній формі про перелік власних, орендованих або партнерських автозаправних станцій (далі – АЗС) із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташована в межах Одеської області. У разі наявності орендованих або партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди, партнерські договори тощо).
Розгорнути
Згорнути
1. В підпункті 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі про перелік власних або орендованих автозаправних станцій (далі – АЗС) із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташована в межах Одеської області. У разі наявності орендованих АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди тощо).
Повідомляємо, що вимога щодо наявності в учасника власних або орендованих АЗС дискримінує Постачальників, які працюють за партнерським договорами та можуть в повному обсязі виконати вимоги Замовника щодо поставки товару. Окрім того дана вимога значно звужує коло потенційних учасників, що суперечить принципам здійснення державних закупівель.
З огляду на вищеописане, дана вимога тендерної документації суперечить п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Варто зауважити, що керуючись ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також варто зазначити, що Замовник зобов’язаний створювати конкурентне середовища при здійсненні державних закупівель. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
На підставі наведеного вище
ВИМАГАЄМО :
1. Внести зміни до підпункту 5.1.2. пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації, виклавши його в наступній редакції:
Довідку в довільній формі про перелік власних, орендованих або партнерських автозаправних станцій (далі – АЗС) із зазначенням адреси місцезнаходження, що розташована в межах Одеської області. У разі наявності орендованих або партнерських АЗС, учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди, партнерські договори тощо).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 грудня 2021 11:18
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Інформація про відміну
Дата відміни
13 січня 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій