Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 327 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 635,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Загальна кількість товару: 7000 кг (сухофрукти 4000 кг, код 15332410-1 ДК 021:2015 (сухофрукти); повидло 3000 кг, код 15332290-3 ДК 021:2015 (джеми)) . Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника у 81 заклад освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 2 Договору). Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Строки поставки товару: не більше одного календарного дня після отримання заявки від Замовника. Графік завозу продукції з 6-00 до 17-00*. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2020 17:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2020 17:38 |
ТД сухофрукти, повидло 2020.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-19-000046 ● 26c6a94ac8f741c1b8e6024fed16b7fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2021 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.04.2021 № 268
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-10-29-004992-b 29.10.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-04 19:43:39
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 10:29:52
Пояснення
З метою організації харчування дітей в закладах освіти Дніпровського району міста Києва у 2021 році, рішенням Тендерного комітету від 29.10.2020 № 723/10 затверджено Тендерну документацію щодо закупівлі «Оброблені фрукти та овочі» код 15330000-0 ДК 021:2015 (сухофрукти 4000 кг; повидло 3000 кг) та визначено такі Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі: Сухофрукти (суміш плодів яблук та груш), врожаю 2020 року. Сухі, чисті, без сторонніх домішок та запахів, цвілі та ушкоджень шкідниками. Запаковано в споживчу тару (не більше 50 кг), кожна одиниця якої повинна мати пакувальний ярлик. Повидло яблучне, має відповідати ДСТУ. Густа, желеподібна маса з фруктів. Зовнішній вигляд і консистенція повидла: щільна маса, яка зберігає окреслені межі при розрізанні, не розтікається на горизонтальній поверхні. Смак і запах: властиві даному виду плодів, з яких виготовляють повидла, смак приємний, солодкий або кисло-солодкий; ознака легкого присмаку карамелізованого цукру. Сторонні смак і запах не допускаються. Колір однорідний, що відповідає даному виду плодів. Зацукрювання не допускається. Фасоване в картонну тару (гофрокороб), або скляну банку, місткістю не більше 0,5 л, що забезпечує збереження цілісності та якості товару під час транспортування і зберігання, з маркуванням на упаковці. Маркування повинно містити такі дані: товарний знак і назву підприємства – виробника; його місцезнаходження; назву виробів, їх групу і клас; масу нетто і брутто; номер стандарту.
Якість продуктів харчування повинна відповідати ДСТУ або ТУ і підтверджуватися сертифікатами (в разі наявності), посвідченням про якість продукту.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за грудень 2020 р., відповідно до кількості дітей (орієнтовно 13014 осіб), які перебувають в закладах освіти Дніпровського району, кількості днів відвідування та враховуючи норми Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».
За даними довідки Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики
України від 12.10.2020 № 07.2-03/2736-20 (копія додається), середньоринкова ціна на сухофрукти складала 129,49 грн/ кг. Крім того, для визначення очікуваної вартості закупівлі іншого продукту харчування, що є предметом закупівлі (повидла) та яке у вищезазначеній довідці відсутнє, було зроблено моніторинг цінових пропозицій та укладених договорів в електронній системі закупівель PROZORRO на аналогічні тендери (копії додаються) та аналіз цін по Договору № 3 від 11.02.2019, укладеному між управлінням освіти Дніпровської районної в місті державної адміністрації та ТОВ «Гранат», з урахуванням зростання цін орієнтовно на 30% (Специфікація додається) та моніторинг цін відповідного асортименту товару на платформі prom.ua. та rozetka.com.ua. За результатом моніторингу була визначена середня ціна на продукти, про що в п.3. ч.V Тендерної документації зазначено: «Допустимий рівень ціни закупівлі: Ціна товару на момент затвердження документації за 1 кг з врахуванням ПДВ має відповідати середньоринковим цінам та становить:
- сухофрукти – 48,00 грн/кг;
- повидло - 45,00 грн/кг.».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2021-05-28 15:21:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом встановлено порушення п. 8 ч. 2 ст. 21 та ч. 11 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ" |
309 000,00
UAH з ПДВ
|
309 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
321 000,00
UAH з ПДВ
|
321 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Руол Стандарт" |
324 700,00
UAH з ПДВ
|
324 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ" #40108494 |
Переможець |
309 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 15:18
|
Дод. угода № 4 до Дог. № 260.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 13:55
|
ДУ № 3 до Договору № 260 (сухофрукти повидло).pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2021 16:16
|
Додаткова угода № 2 (сухофрукти, повидло).pdf | зміни до договору |
12 січня 2021 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:45
|
Додаткова угода № 1 (сухофрукти, повидло).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 10:17
|
Договір на закупівлю №260 (сухофрукти, повидло).pdf | укладений |
01 грудня 2020 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у початковому Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 листопада 2020 — 27 травня 2021 |
Сума оплати за договором: |
274 392,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 732,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Загальна сума вартості Договору № 260 від 30.11.2020 з урахуванням внесених змін становить 274 392,00 (двісті сімдесят чотири тисячі триста дев’яносто дві грн. 00 коп. (з ПДВ), в тому числі: сума фактичних видатків Покупця/Замовника за договором, укладеним у 2020 році – 213 255,00 грн. (з ПДВ); сума фактичних видатків Покупця/Замовника за Додатковою угодою № 2 від 05.01.2021, укладеною на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі № 260 від 30.11.2020 складає 61 137,00 грн. (з ПДВ) відповідно до видатків, затверджених в установленому порядку на цю мету на 2021 рік.. |