Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)
Очікувана вартість
1 181 250,00 UAH
UA-2022-12-28-017187-a 0054f4534d5342dcbe579e4ede0a889b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заброцький Руслан Петрович

380985385282 school-18-@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська загальноосвітня школа I-III ст. №18 Тернопільської міської ради Тернопільської області
Код ЄДРПОУ: 14039922
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, пр. Ст.Бандери,14
Контактна особа: Заброцький Руслан Петрович
380985385282
school-18-@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2022 23:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2023 08:00
Очікувана вартість: 1 181 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 906,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26250 штуки
Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, пр. Ст.Бандери,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 грудня 2022 23:09

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 грудня 2022 01:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2022 23:08
Тендерна документація Послуги їдалень.docx
29 грудня 2022 01:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2022 23:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2022 23:08
Тендерна документація Послуги їдалень.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-22-000047 ● 2fec9b4182cb491b99440a3b0a86937f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2023 12:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
21.02.2023 № 15-з

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Роман СНІГУР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.02.2023 №15-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2022-12-28-017187-a від 28.12.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-22 14:37:51

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-28-017187-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-24 17:23:13

Пояснення з документальним підтвердженням

Відповідно до запиту про надання пояснення інформуємо, що розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі визначено до наявної потреби замовника, аналізу попереднього 2022 року та відповідно до наказу управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 21.12.2022 р. № 394 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти у 2023 році», наказу по школі від 02.01.2023 №02-г «Про організацію харчування учнів у 2023 році», кошторису на 2023 рік.
Послуги гарячого харчування надаються учням пільгових категорій з числа сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ями", учнів з числа дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, дітей що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та учнів батьки які є учасниками бойових дій на території проведення АТО та інших категорій дітей, передбачених законодавством.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за покликанням - https://school18.te.ua/dokumentacia/rezultati-tendernih-torgiv

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-28 11:46:21

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-28-017187-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами проведення процедури закупівлі укладено договір закупівлі від 20.01.2023 за №1 на суму 1 175 343,75 грн. та додаткову угоду від 20.01.2023 за №1 (про зменшення обсягів закупівлі) на суму 1 023 750,00 грн.
Прошу надайте скан-копії: рахунку фізичної особи-підприємця Скальської Марії Василівни, щодо наданих послуг Тернопільській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №18 та платіжного доручення, щодо здійснення оплати за послуги харчування дітей за січень місяць 2023 року.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-01 16:11:44

Пояснення з документальним підтвердженням

Відповідно до запиту про надання пояснення інформуємо, що 20.01.2023 р. укладений догові №1 на суму 1 175 343,75 грн (сума, яку учасник закупівлі запропонував за виконання послуг). Також 20.01.2023 р. укладено додаткову угоду №1 на суму 1 023 750,00 грн у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, а саме: зменшилася кількість обідів. Оскільки кількість дітей, які забезпеченні послугами харчування, на яку розраховував замовник, плануючи закупівлю, зменшилася, виникла потреба в укладанні цієї угоди.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-01 15:07:07

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-28-017187-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно тендерної документації Замовником встановлено вимоги для учасників торгів і переможця, щодо надання у складі тендерної пропозиції наступних документів:
- довідку, в якій зазначена інформація про розуміння працівниками (відповідальними особами, що мають спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному такому об’єкту на умовах визначених тендерною документацією щодо нормативної потреби в таких особах) правил дотримання техніки безпеки, санітарних умов та технології приготування страв, із зазначенням їхніх особистих підписів (згідно додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації);
- документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах (згідно пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- переможець процедури закупівлі має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру (згідно додатку 2 «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону» тендерної документації);
- переможець процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі, яка підтверджує, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (згідно додатку 2 «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону» тендерної документації).
У зв’язку з чим прошу надати інформацію чи подано у складі поданої пропозиції фізичною особою-підприємцем Скальською Марією Василівною вищезазначені документи та у якому файлі вони розміщені або інформацію чому не відхилено пропозицію, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-03 12:11:11

Пояснення з документальним підтвердженням

Переможець закупівлі ФОП Скальська М.В. надала довідку, відповідно до ч.1 п.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», де інформувала Замовника, що її, як фізичну особу, не було притягнуто до відповідальності, як осіб, які вчинили корупційні правопорушення або правопорушення, пов’язані з корупцією. На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення був обмеженим, тому за неможливості його одержання Замовником прийнято рішення прийняти довідку про відсутність підстав для відмови у закупівлі, яку надала у тендерній документації ФОП. (згідно додатку 2 «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону» тендерної документації).
Щодо документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах (згідно пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації),то ФОП Скальська М.В. надала довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, договору оренди на час проведення закупівлі. Оренда приміщення та матеріально-технічної бази Замовника передається в порядку, визначеному Законом України «Про оренду державного та комунального майна» та Положенням про оренду майна, затвердженого управлінням освіти і науки ТМР ТО. Відповідно переможець закупівлі ФОП Скальська М.В. на день подання пропозиції, не могла надати договір оренди відповідного приміщення з об’єктивних причин, що визначені чинним законодавством.
Довідку, в якій зазначена інформація про розуміння працівниками (відповідальними особами, що мають спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному такому об’єкту на умовах визначених тендерною документацією щодо нормативної потреби в таких особах) правил дотримання техніки безпеки, санітарних умов та технології приготування страв, із зазначенням їхніх особистих підписів (згідно додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації) не було надано, але якщо розглянути довідку про наявність працівників відповідної категорії, то чітко зрозуміло, що усі працівники їдальні мають немалий досвід приготування страв, дотримуються санітарних умов та правил безпеки. Відповідно до п. 3.1.2. ТД «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Переможець процедури закупівлі має надати інформацію у довільній формі, яка підтверджує, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (згідно додатку 2 «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону» тендерної документації).
Статтями 149-150 Кримінального Кодексу України (далі - ККУ)передбачено кримінальну відповідальність за торгівлю людьми (стаття 149 ККУ) та експлуатацію дітей (стаття 150 ККУ). Адміністративної відповідальності за такі дії не передбачено. Тобто, людина, що здійснила такі дії не обійдеться просто сплатою штрафу. Особа, що здійснила злочин по статтях 149-150 ККУ, якщо її провина буде доведена, матиме судимість. Тож, для підтвердження інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі/фізична особа, яка є учасником, не було притягнуто до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми достатньо довідки про відсутність судимості. Така довідка була надана через майданчик відповідно до чинного законодавства.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-03-02 10:00:23

Пояснення з власної ініціативи

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2023-03-06 09:33:49

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-28-017187-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Кабінетом Міністрів України затверджено постанову від 24 березня 2021 року № 305 (далі – Постанова КМУ № 305) щодо Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
У Додатку 9 Постанови КМУ № 305 визначено Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування.
Відповідно до п.10 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою КМУ № 305, відхилення маси нетто порцій груп харчових продуктів, зазначених у додатках 1-2, 5-6 та 9, для конкретного прийому їжі допускається на рівні 5-10 відсотків.
Проведеним під час моніторингу аналізом Примірних чотирьохтижневих меню на 2023 рік (додаток 2 до договору від 20.01.2023 за №1) встановлено, зокрема, що для харчування учнів передбачено вихід фруктів (в залежності від сезону) в кількості 50 грамів.
Водночас, згідно з нормами харчування за Постановою КМУ № 305 для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти у разі п’ятиденного перебування норма споживання фруктів та ягід (різноманітні, сезонні, свіжі або заморожені) становить щодня 100 грамів нетто.
Також, згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ № 305 враховано вихід хліба в закладах загальної середньої освіти 3 рази на тиждень, тоді як в Примірних меню зазначено 4-5 разів на тиждень.
Крім цього, згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ № 305 норма споживання соків зазначена один раз на тиждень, хоча в Примірних чотирьохтижневих меню – тільки в одному із чотирьохтижневих меню є сік.
Також, у Примірних меню, враховано вихід какао з молоком і чай 2 рази на тиждень, тоді як згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ № 305 норма споживання какао з молоком і чаю передбачено по одному разу на тиждень.


Також, у Примірних меню, враховано вихід птиці – 30 грамів, тоді як згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ № 305 норма споживання птиці – 70 грамів нетто.
Відповідно до вимог пункту 35 Порядку №305, з метою забезпечення різноманітності харчування, достатнього циклу зміни страв, що пропонуються здобувачам освіти/ дітям, складаються примірне чотиритижневе сезонне меню, включення окремих страв до щоденного раціону, калорійність окремих прийомів їжі, мінімальні вимоги до режиму (кратності) приймання в їжу овочів, фруктів, м’яса, риби, яєць, горіхів, бобових та інших продуктів повинні відповідати нормам харчування, під час складання примірного чотиритижневого сезонного меню у закладах освіти обов’язково враховуються вимоги цього Порядку та встановлені МОЗ вимоги щодо організації харчування в закладах загальної середньої освіти.
Крім того, відповідно до вимог Порядку №305 (пункт 22), заплановані закупівлі харчових продуктів та/або послуг з харчування повинні на 100 відсотків відповідати вимогам норм харчування.
Примірне чотиритижневе сезонне меню та щоденне меню-розклад повинно враховувати особливі дієтичні потреби дітей (у разі наявності), сезонність, наявні харчові продукти, порцію страв для різних вікових груп (пункт 18 Порядку №305).
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину формування Примірних чотирьохтижневих меню на 2023 рік (додаток 2 до договору від 20.01.2023 за №1) із недотриманням Порядку №305.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-03-08 15:47:37

Пояснення з документальним підтвердженням

У меню встановлено, зокрема, що для харчування учнів передбачено вихід фруктів (в залежності від сезону) в кількості 50 грамів. Це можуть бути свіжі мандарини, банани, сливи, груші, яблука тощо. Інша їх частина 50 грамів використовується для приготування узвару, компоту тощо. Отже, діти одержують фрукти згідно норми Постанови КМУ №305.
Згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ № 305 враховано вихід хліба в закладах загальної середньої освіти 3 рази на тиждень, тоді як в Примірних меню зазначено 4-5 разів на тиждень, оскільки хліб є цільнозерновим з високим вмістом харчових волокон та з обмеженим вмістом солі.
Відповідно норм харчування за Додатком 9 Постанови КМУ № 305 норма споживання соків зазначена один раз на тиждень. ФОП Скальська М.В. у чотиритижневому примірному меню готує узвари із сухофруктів, компот із свіжих яблук, фруктовий кисіль без додавання цукрів та підсолоджувачів.
Так, у Примірних меню, враховано вихід какао з молоком і чай 2 рази на тиждень лише у І та ІV тижнях, а відповідно до Додатку 9 Постанови №305 молоко та молочні продукти пропонуються щодня.
У Примірному меню, враховано вихід птиці – 30 грамів, тоді як згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ № 305 норма споживання птиці – 70 грамів. Незважаючи на скорочення норми споживання птиці енергетична цінність обіду збережена.
Чотиритижневе меню на 2023 рік погоджено начальником Тернопільського районного управління Головного управління Держспоживслужби в Тернопільській області І.Є. Гавришківим (погоджене меню додається.)
Що ж до формування замовником Примірного чотиритижневого меню, то воно відповідає вимогам чинного законодавства. Асортимент справ збагачений білками, жирами, вуглеводами, що дозволяє забезпечити їх добову норму.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства інформуємо щодо розірвання договору від 20.01.2023 №1 14.03.2023р. з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.

2023-03-14 17:12:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

порушення усунуто

2023-03-16 10:51:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2023 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "СКАЛЬСЬКА МАРІЯ ВАСИЛІВНА" 1 175 343,75
UAH з ПДВ
1 175 343,75
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 січня 2023 22:15
Електронний підпис
09 січня 2023 18:09
Витяг з реєстру ЄДР.pdf
03 січня 2023 22:18
Електронний підпис
03 січня 2023 00:13
Електронний підпис
03 січня 2023 00:11
Довідка про санкції .pdf
03 січня 2023 00:11
Довідка щодо ст.17 ч.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СКАЛЬСЬКА МАРІЯ ВАСИЛІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СКАЛЬСЬКА МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
#2475302001
Переможець 1 175 343,75
UAH з ПДВ
07 січня 2023 00:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 січня 2023 00:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СКАЛЬСЬКА МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
#2475302001
1 175 343,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2023 17:06
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2023 17:03
Додаткова угода на розірвання.pdf зміни до договору
14 березня 2023 17:02
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 15:26
Договір Послуги їдалень.pdf укладений
20 січня 2023 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За результатами моніторингу проведення закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (наказ від 21.02.2023 №15) та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 20.01.2023 за №1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій) 3472 штуки 44,77
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 155 452,34
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: За результатами моніторингу проведення закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (наказ від 21.02.2023 №15) та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 20.01.2023 за №1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.