Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з друку (друк рахунків за спожиту електричну енергію)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2023-09-14-001030-a ● 0009b02ecb4b4981a82de6e7c398c091
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" |
Код ЄДРПОУ: | 42035266 |
Вебсайт: | https://energo.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 57/2 |
Контактна особа: |
Сергій Царук +380382617346 zakupky@energo.km.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2023 09:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1120000 штуки
Послуги з друку (друк рахунків за спожиту електричну енергію)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29019, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Степана Бандери 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2023 09:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2023 09:23 |
4. Додаток 2 - Для учасника.doc | |
14 вересня 2023 09:23 |
2. Тендерна документація №VTO-23-11.doc | |
14 вересня 2023 09:23 |
7. Додаток 5 - Технічні вимоги друк.doc | |
14 вересня 2023 09:23 |
5. Додаток 3 - Для переможця.doc | |
14 вересня 2023 09:23 |
6. Додаток 4 - Проєкт договору.doc | |
14 вересня 2023 09:23 |
3. Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-14-001030-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ КАВА", Код ЄДРПОУ:45113362
Дата подання: 18 вересня 2023 18:21
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
П. 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до Тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання не менше 2-х аналогічних за предметом закупівлі договорів. Однак, аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є лише договори – щодо надання послуг з друк рахунків за спожиту електричну енергію для постачальника електричної енергії та/або компаніям з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам, що укладався Учасником за останні два роки.
Вважаємо такі вимоги ВІДВЕРТО ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, які значно звужують коло учасників закупівлі, ставить учасників в нерівне становище та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип не дискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Послуги, що становлять предмет даної закупівлі, враховуючи їх характер та специфіку, можуть без жодних проблем надавати підприємства, які мають досвід роботи чи досвід надання послуг друку на користь інших осіб (юридичних чи фізичних). Іншими словами, відсутність досвіду надання послуг друку саме постачальникам електричної енергії та/або компаніям з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАТИМЕ НА ЯКІСТЬ, СВОЄЧАСНІСТЬ ТА ПОВНОТУ НАДАНИХ ПОСЛУГ.
Згідно усталеної практики застосування судами та Антимонопольним комітетом України законодавства у сфері публічних закупівель, протиправним є звуження Замовником поняття «Аналогічний договір» під конкретне коло осіб, яким надавались послуги (в даному випадку - постачальникам електричної енергії або компаніям з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам), так як предмет аналогічного договору повинен відповідати лише одному критерію – предмету закупівлі, згідно ДК 021:2015 (в нашому випадку - ДК 021:2015: 79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції).
П. 15 розділу 3 «Інші документи» додатку 2 до Тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність інтернет ресурсу з реєстрацією в CRM системі (підтверджується інтернет посиланням та копією договору про наявність CRM системи ,чинного на весь період надання послуги ) для прийому звернень щодо якості друку рахунків. Також П. 16 даного розділу, учасник повинен надати довідку про наявність контакт – центру (кол – центру) з номером 0800 (Підтверджуєтьсякопією договору з Оператором зв’язку, чинного на весь період надання послуги) для прийому звернень щодо якості друку рахунків. Вимоги щодо наявності CRM системи та контакт – центру для прийому звернень щодо якості друку в значній мірі звужують коло учасників, ставить їх в нерівне становище та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип не дискримінації учасників та рівне ставлення до них. Зазначені вимоги не впливають на зміст тендерної пропозиції, якість та своєчасність надання послуг, що є предметом закупівлі. Поряд з цим, для прийому звернень щодо якості друку можуть використовуватися різноманітні засоби зв’язку (телефон, факс, мобільний телефон, електрона пошта і т.п.). В складі тендерної документації Вами надано зразки рахунків і зокрема на них відсутні номера контакт – центру (кол – центру) з номером 0800, а наявні лише номера робочих і мобільних телефонів, засобів електронної пошти для подачі відповідних звернень. Вимоги щодо наявності саме ресурсів передбачених п.15 і п.16 розділу 3 «Інші документи», значно звужує коло учасників, призводить до їх дискримінації, порушує принципи здійснення публічних закупівель, а отже в цій частині необхідно внести зміни до тенетної документації.
П. 18 розділу 3 «Інші документи» додатку 2 до Тендерної документації, у часник повинен підтвердити відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України №733 від 03.09.2018р.). У відповідності до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) зокрема, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (Пункт 13 частини першої статті 17). Разом з тим згідно ч. 3, ст. 17 даного Закону, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, вимога щодо підтвердження усіма учасниками відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України №733 від 03.09.2018р.) прямо суперечить вимогам ч. 3, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже в цій частині необхідно змінити тендерну документацію.
Враховуючи викладене, з метою уникнення подальших непорозумінь, вимагаю вилучити із Тендерної документації вище вказані умови, як ВІДВЕРТО ПРОТИПРАВНІ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ по відношенню до інших потенційних учасників та такі, що обмежують конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо такі вимоги ВІДВЕРТО ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, які значно звужують коло учасників закупівлі, ставить учасників в нерівне становище та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип не дискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Послуги, що становлять предмет даної закупівлі, враховуючи їх характер та специфіку, можуть без жодних проблем надавати підприємства, які мають досвід роботи чи досвід надання послуг друку на користь інших осіб (юридичних чи фізичних). Іншими словами, відсутність досвіду надання послуг друку саме постачальникам електричної енергії та/або компаніям з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАТИМЕ НА ЯКІСТЬ, СВОЄЧАСНІСТЬ ТА ПОВНОТУ НАДАНИХ ПОСЛУГ.
Згідно усталеної практики застосування судами та Антимонопольним комітетом України законодавства у сфері публічних закупівель, протиправним є звуження Замовником поняття «Аналогічний договір» під конкретне коло осіб, яким надавались послуги (в даному випадку - постачальникам електричної енергії або компаніям з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам), так як предмет аналогічного договору повинен відповідати лише одному критерію – предмету закупівлі, згідно ДК 021:2015 (в нашому випадку - ДК 021:2015: 79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції).
П. 15 розділу 3 «Інші документи» додатку 2 до Тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність інтернет ресурсу з реєстрацією в CRM системі (підтверджується інтернет посиланням та копією договору про наявність CRM системи ,чинного на весь період надання послуги ) для прийому звернень щодо якості друку рахунків. Також П. 16 даного розділу, учасник повинен надати довідку про наявність контакт – центру (кол – центру) з номером 0800 (Підтверджуєтьсякопією договору з Оператором зв’язку, чинного на весь період надання послуги) для прийому звернень щодо якості друку рахунків. Вимоги щодо наявності CRM системи та контакт – центру для прийому звернень щодо якості друку в значній мірі звужують коло учасників, ставить їх в нерівне становище та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип не дискримінації учасників та рівне ставлення до них. Зазначені вимоги не впливають на зміст тендерної пропозиції, якість та своєчасність надання послуг, що є предметом закупівлі. Поряд з цим, для прийому звернень щодо якості друку можуть використовуватися різноманітні засоби зв’язку (телефон, факс, мобільний телефон, електрона пошта і т.п.). В складі тендерної документації Вами надано зразки рахунків і зокрема на них відсутні номера контакт – центру (кол – центру) з номером 0800, а наявні лише номера робочих і мобільних телефонів, засобів електронної пошти для подачі відповідних звернень. Вимоги щодо наявності саме ресурсів передбачених п.15 і п.16 розділу 3 «Інші документи», значно звужує коло учасників, призводить до їх дискримінації, порушує принципи здійснення публічних закупівель, а отже в цій частині необхідно внести зміни до тенетної документації.
П. 18 розділу 3 «Інші документи» додатку 2 до Тендерної документації, у часник повинен підтвердити відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України №733 від 03.09.2018р.). У відповідності до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) зокрема, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (Пункт 13 частини першої статті 17). Разом з тим згідно ч. 3, ст. 17 даного Закону, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, вимога щодо підтвердження усіма учасниками відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України №733 від 03.09.2018р.) прямо суперечить вимогам ч. 3, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже в цій частині необхідно змінити тендерну документацію.
Враховуючи викладене, з метою уникнення подальших непорозумінь, вимагаю вилучити із Тендерної документації вище вказані умови, як ВІДВЕРТО ПРОТИПРАВНІ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ по відношенню до інших потенційних учасників та такі, що обмежують конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2023 09:15
П. 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до Тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання не менше 2-х аналогічних за предметом закупівлі договорів. Однак, аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є лише договори – щодо надання послуг з друк рахунків за спожиту електричну енергію для постачальника електричної енергії та/або компаніям з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам, що укладався Учасником за останні два роки.
Вважаємо такі вимоги ВІДВЕРТО ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, які значно звужують коло учасників закупівлі, ставить учасників в нерівне становище та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип не дискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Послуги, що становлять предмет даної закупівлі, враховуючи їх характер та специфіку, можуть без жодних проблем надавати підприємства, які мають досвід роботи чи досвід надання послуг друку на користь інших осіб (юридичних чи фізичних). Іншими словами, відсутність досвіду надання послуг друку саме постачальникам електричної енергії та/або компаніям з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАТИМЕ НА ЯКІСТЬ, СВОЄЧАСНІСТЬ ТА ПОВНОТУ НАДАНИХ ПОСЛУГ.
Згідно усталеної практики застосування судами та Антимонопольним комітетом України законодавства у сфері публічних закупівель, протиправним є звуження Замовником поняття «Аналогічний договір» під конкретне коло осіб, яким надавались послуги (в даному випадку - постачальникам електричної енергії або компаніям з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам), так як предмет аналогічного договору повинен відповідати лише одному критерію – предмету закупівлі, згідно ДК 021:2015 (в нашому випадку - ДК 021:2015: 79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції).
Ця вимога є необхідністю підтвердження досвіду та розуміння всього процесу роботи з компаніями постачальниками електричної енергії та/або компаніям з правом господарської діяльності щодо постачання електричної енергії споживачам.
*** данні вимоги обумовлені особливостями формування файлів для друку, обробки інформації, сортування та підготовки друкованої продукції,
П. 15 розділу 3 «Інші документи» додатку 2 до Тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність інтернет ресурсу з реєстрацією в CRM системі (підтверджується інтернет посиланням та копією договору про наявність CRM системи ,чинного на весь період надання послуги ) для прийому звернень щодо якості друку рахунків. Також П. 16 даного розділу, учасник повинен надати довідку про наявність контакт – центру (кол – центру) з номером 0800 (Підтверджуєтьсякопією договору з Оператором зв’язку, чинного на весь період надання послуги) для прийому звернень щодо якості друку рахунків. Вимоги щодо наявності CRM системи та контакт – центру для прийому звернень щодо якості друку в значній мірі звужують коло учасників, ставить їх в нерівне становище та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип не дискримінації учасників та рівне ставлення до них. Зазначені вимоги не впливають на зміст тендерної пропозиції, якість та своєчасність надання послуг, що є предметом закупівлі. Поряд з цим, для прийому звернень щодо якості друку можуть використовуватися різноманітні засоби зв’язку (телефон, факс, мобільний телефон, електрона пошта і т.п.). В складі тендерної документації Вами надано зразки рахунків і зокрема на них відсутні номера контакт – центру (кол – центру) з номером 0800, а наявні лише номера робочих і мобільних телефонів, засобів електронної пошти для подачі відповідних звернень. Вимоги щодо наявності саме ресурсів передбачених п.15 і п.16 розділу 3 «Інші документи», значно звужує коло учасників, призводить до їх дискримінації, порушує принципи здійснення публічних закупівель, а отже в цій частині необхідно внести зміни до тенетної документації.
Ця вимога є необхідністю організації роботи зі споживачами електроенергії. Усі можливі невідповідності під час друку лежать на Постачальнику. Тим самим, згідно з цією вимогою, Постачальник максимально у найкоротший термін усуває на своєму боці зауваження щодо друку квитанцій.
***Враховуючи обмежений доступ до персональних даних що надаються Виконавцю, дана вимога є цілком обґрунтованою .
П. 18 розділу 3 «Інші документи» додатку 2 до Тендерної документації, у часник повинен підтвердити відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи
(відповідно до наказу Міністерства Фінансів України №733 від 03.09.2018р.). У відповідності до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) зокрема, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (Пункт 13 частини першої статті 17). Разом з тим згідно ч. 3, ст. 17 даного Закону, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, вимога щодо підтвердження усіма учасниками відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України №733 від 03.09.2018р.) прямо суперечить вимогам ч. 3, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже в цій частині необхідно змінити тендерну документацію.
Ця вимога необхідна для підтвердження відсутності фінансових заборгованостей та можливості організації працювати протягом усього контракту. Ці документи не дискримінують та надаються обслуговуючим банком Виконавця у вигляді довідок.
*** приймаючи до уваги що послуги надаютьсяу суворо обмежений термін, необхідність їх надання є обов'язковою вимогою, а термін оплати за послуги зміщений у часі, Замовник повинен переконатись у спроможності Виконавця надати послуги в повному обсязі та забезпечити реєстрацію податкових накладних згідно умов договору та даної тенедрної документації
Вважаємо такі вимоги ВІДВЕРТО ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, які значно звужують коло учасників закупівлі, ставить учасників в нерівне становище та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип не дискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Послуги, що становлять предмет даної закупівлі, враховуючи їх характер та специфіку, можуть без жодних проблем надавати підприємства, які мають досвід роботи чи досвід надання послуг друку на користь інших осіб (юридичних чи фізичних). Іншими словами, відсутність досвіду надання послуг друку саме постачальникам електричної енергії та/або компаніям з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАТИМЕ НА ЯКІСТЬ, СВОЄЧАСНІСТЬ ТА ПОВНОТУ НАДАНИХ ПОСЛУГ.
Згідно усталеної практики застосування судами та Антимонопольним комітетом України законодавства у сфері публічних закупівель, протиправним є звуження Замовником поняття «Аналогічний договір» під конкретне коло осіб, яким надавались послуги (в даному випадку - постачальникам електричної енергії або компаніям з правом провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам), так як предмет аналогічного договору повинен відповідати лише одному критерію – предмету закупівлі, згідно ДК 021:2015 (в нашому випадку - ДК 021:2015: 79823000-9 Послуги з друку та доставки надрукованої продукції).
Ця вимога є необхідністю підтвердження досвіду та розуміння всього процесу роботи з компаніями постачальниками електричної енергії та/або компаніям з правом господарської діяльності щодо постачання електричної енергії споживачам.
*** данні вимоги обумовлені особливостями формування файлів для друку, обробки інформації, сортування та підготовки друкованої продукції,
П. 15 розділу 3 «Інші документи» додатку 2 до Тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність інтернет ресурсу з реєстрацією в CRM системі (підтверджується інтернет посиланням та копією договору про наявність CRM системи ,чинного на весь період надання послуги ) для прийому звернень щодо якості друку рахунків. Також П. 16 даного розділу, учасник повинен надати довідку про наявність контакт – центру (кол – центру) з номером 0800 (Підтверджуєтьсякопією договору з Оператором зв’язку, чинного на весь період надання послуги) для прийому звернень щодо якості друку рахунків. Вимоги щодо наявності CRM системи та контакт – центру для прийому звернень щодо якості друку в значній мірі звужують коло учасників, ставить їх в нерівне становище та порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип не дискримінації учасників та рівне ставлення до них. Зазначені вимоги не впливають на зміст тендерної пропозиції, якість та своєчасність надання послуг, що є предметом закупівлі. Поряд з цим, для прийому звернень щодо якості друку можуть використовуватися різноманітні засоби зв’язку (телефон, факс, мобільний телефон, електрона пошта і т.п.). В складі тендерної документації Вами надано зразки рахунків і зокрема на них відсутні номера контакт – центру (кол – центру) з номером 0800, а наявні лише номера робочих і мобільних телефонів, засобів електронної пошти для подачі відповідних звернень. Вимоги щодо наявності саме ресурсів передбачених п.15 і п.16 розділу 3 «Інші документи», значно звужує коло учасників, призводить до їх дискримінації, порушує принципи здійснення публічних закупівель, а отже в цій частині необхідно внести зміни до тенетної документації.
Ця вимога є необхідністю організації роботи зі споживачами електроенергії. Усі можливі невідповідності під час друку лежать на Постачальнику. Тим самим, згідно з цією вимогою, Постачальник максимально у найкоротший термін усуває на своєму боці зауваження щодо друку квитанцій.
***Враховуючи обмежений доступ до персональних даних що надаються Виконавцю, дана вимога є цілком обґрунтованою .
П. 18 розділу 3 «Інші документи» додатку 2 до Тендерної документації, у часник повинен підтвердити відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи
(відповідно до наказу Міністерства Фінансів України №733 від 03.09.2018р.). У відповідності до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) зокрема, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (Пункт 13 частини першої статті 17). Разом з тим згідно ч. 3, ст. 17 даного Закону, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Отже, вимога щодо підтвердження усіма учасниками відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (відповідно до наказу Міністерства Фінансів України №733 від 03.09.2018р.) прямо суперечить вимогам ч. 3, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже в цій частині необхідно змінити тендерну документацію.
Ця вимога необхідна для підтвердження відсутності фінансових заборгованостей та можливості організації працювати протягом усього контракту. Ці документи не дискримінують та надаються обслуговуючим банком Виконавця у вигляді довідок.
*** приймаючи до уваги що послуги надаютьсяу суворо обмежений термін, необхідність їх надання є обов'язковою вимогою, а термін оплати за послуги зміщений у часі, Замовник повинен переконатись у спроможності Виконавця надати послуги в повному обсязі та забезпечити реєстрацію податкових накладних згідно умов договору та даної тенедрної документації
Номер вимоги: UA-2023-09-14-001030-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:31056949
Дата подання: 18 вересня 2023 21:25
зразок квитанції на доопрацювання
Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з тендерною документацією та технічною частиною, виявлено, що відповідно до зразку квитанції, який ви долучаєте до тендерної документації персональні дані споживачів послуг та інформацію про вартість оплати послуг повністю відкриті для сторонніх осіб, що є порушенням Закону України «Про персональні дані» та спричиняють виток інформації в маси без попереднього погодження на те власниками персональних даних. З метою уникнення масового порушення щодо розповсюдження персональних даних як Вами, як розпорядниками відповідної інформації та виконавцями послуг за результатами аукціону та акцепту, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом забезпечення дотримання схоронності персональних даних споживачів послуг та викласти зразок квитанції за стандартною формою безконвертної відправки (зігнутої і проклеєної по бокам з нанесенням перфорації для зручності відкриття). Таким чином, приховується внутрішня частина рахунку, видно лише адресну інформацію, щоб було зрозуміло кому доставляти (ПІБ та адреса).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2023 09:01
Для оптимізації витратної частини при веденні господарської діяльності Товариство зменшило формати рахунку до розмірів, зазначених у технічних вимогах. Такі розміри рахунків унеможливлюють складання - формою безконвертної відправки. Навіть у випадку, якщо рахунок буде складений у форму безконвертної відправки – це не гарантуватиме повну конфіденційність, оскільки згідно стандартів АТ «Укрпошта» доставка рахунків здійснюється у поштову скриньку, або дверну шпарину чи паркан, що ніяк не убезпечує від отримання рахунку сторонньою особою. Оскільки рахунки не вручаються персонально в руки отримувачу послуг.
Також у відповідності до перевірок контролюючих органів, не виявлено порушень у даній формі рахунку.
Також у відповідності до перевірок контролюючих органів, не виявлено порушень у даній формі рахунку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВ ПРІНТ" |
245 520,00
UAH з ПДВ
|
245 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДВ ПРІНТ" #42570231 |
Переможець |
245 520,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 13:20
|
009236.pdf | укладений |
04 жовтня 2023 13:13
|