ДК 021:2015:30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне) Придбання канцелярських товарів, папір, конверти та приладдя різне
Сума
90 000 UAH
UA-P-2024-02-15-000957-b ● ffb8de1602694217963958635a9c9308
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 лютого 2024 10:37
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ЧОПСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04053737
3. Місцезнаходження:
Україна,
Закарпатська область,
м. Чоп,
89502,
вул. Берег, 2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015:30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне) Придбання канцелярських товарів, папір, конверти та приладдя різне, Папір А4 - 400 пачок, Папір А3 офісний - 2 пачок, Папір А3 ватман - 2 пачок, Скріпки канцелярські маленькі - 45 пачок, Скріпки канцелярські великі - 5 пачок, Скоби для степлера - 30 пачок, Картон - 262 штуки, Конверти А4 - 50 штуки, Конверти малі - 998 штуки, Скотч канцелярський - 10 штуки, Клей ПВА - 5 штуки, Зошит А4 - 9 штуки, Файли (100 шт/упаковка) - 7 пачок
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 90 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Придбання канцелярських товарів, папір, конверти та приладдя різне | 90000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2024
Документи замовника
15 лютого 2024 10:38
|
Електронний підпис |