ДК 021:2015:30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне) Придбання канцелярських товарів, папір, конверти та приладдя різне
Сума
90 000 UAH
UA-P-2024-02-15-000957-b ffb8de1602694217963958635a9c9308
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 лютого 2024 10:37
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ЧОПСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04053737
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, м. Чоп, 89502, вул. Берег, 2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне) Придбання канцелярських товарів, папір, конверти та приладдя різне, Папір А4 - 400 пачок, Папір А3 офісний - 2 пачок, Папір А3 ватман - 2 пачок, Скріпки канцелярські маленькі - 45 пачок, Скріпки канцелярські великі - 5 пачок, Скоби для степлера - 30 пачок, Картон - 262 штуки, Конверти А4 - 50 штуки, Конверти малі - 998 штуки, Скотч канцелярський - 10 штуки, Клей ПВА - 5 штуки, Зошит А4 - 9 штуки, Файли (100 шт/упаковка) - 7 пачок

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 90 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Придбання канцелярських товарів, папір, конверти та приладдя різне 90000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

15 лютого 2024 10:38
Електронний підпис