Друкована продукція (код ДК 021:2015 22820000-4 бланки)
Сума
1 597,50 UAH
UA-P-2021-04-09-001691-c fe731198188640248bc8f384eeb78d86
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 квітня 2021 10:44
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУБЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #13962367
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, м. Лубни, 37500, вул. Старо-Троїцька, буд.19
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Друкована продукція (код ДК 021:2015 22820000-4 бланки), Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого - 500 штуки, План фізичного реабілітолога - 200 штуки, Журнал отримання та витрат реактивів - 1 штуки, Журнал реєстрації аналізів і їх результатів - 1 штуки, Журнал - 1 штуки, Інформовна згода на госпіталізацію пацієнта,що потребує паліативної допомоги в умовах стаціонару - 50 штуки, Бланк "Монреальський когнітивний тест" - 100 штуки, Бланк "Шкала оцінки стресу Холмса та Райха" - 100 штуки, Бланк "Коротка шкала оцінки стану когнітивних порушень" - 200 штуки, Картка психологічного супроводу - 100 штуки, План спостереження пацієнта, що потребує паліативної допомоги - 50 штуки, Медична карта паліативного хворого - 50 штуки, Температурний листок - 50 штуки, Анкета пацієнта - 50 штуки, Лист обстеження - 50 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22820000-4 — Бланки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 597,50 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 1597.5 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2021

Документи замовника

09 квітня 2021 10:45
Електронний підпис