Канцелярське приладдя та папір офісний А-4
Сума
46 879,50 UAH
UA-P-2022-12-08-006269-b fe07c00a434a43388feaeeb99ab6ba49
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 грудня 2022 19:48
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент соціального розвитку Херсонської обласної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03198111
3. Місцезнаходження: Україна, Херсонська область, Херсон, 73000, Потьомкінська,13 а
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя та папір офісний А-4, Канцелярське приладдя - 482 штуки, Папір офісний А-4 - 135 упаковка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30199140-3 — Папір для трафаретного друку

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 46 879,50 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 46879.5 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2022

Документи замовника

09 грудня 2022 10:31
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF