Канцелярські товари
Сума
5 026,50 UAH
UA-P-2024-04-04-013185-a ● fde2d18a42ba4c70bf35bc9558118196
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 квітня 2024 15:47
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЦЕВА ПОЖЕЖНА ОХОРОНА СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩИНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #45281895
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
с. Шелудьківка,
63440,
вул.Горького, будинок 67-Г
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари, Біндер 32 мм - 12 штука, Біндер 41 мм - 12 штука, Біндер 51 мм - 12 штука, Скоби №10 - 2 пачка, Скоби №24/6 - 2 пачка, Лоток для паперів горизонтальний - 2 штука, Лоток для паперів вертикальний - 2 штука, Зшивач 10 BUROMAX 4100 - 1 штука, Зшивач 24/6 BUROMAX 4258 - 1 штука, Файл А4 /FRESH UP/ - 500 штука, Папір для нотаток KROK-2112 скл. - 1 пачка, Діркопробивач - 1 штука, Клей ПВА 100 мл - 2 штука, Канцелярські скріпки 28 мм - 3 пачка, Штемпельна фарба Kores - 1 штука, Клейка стрічка канцелярська 50 ярд. - 1 штука, Клейка стрічка канцелярська 24ммх20м - 10 штука, Папір офісний А-4, 80г/м2, 500арк. - 15 пачка
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 026,50 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 5026.5 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
Документи замовника
04 квітня 2024 15:48
|
Електронний підпис |