ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний ZOOM A4, щільн.80, 500 аркушів, виробник Stora Enco Paper AB, Швеція)
Сума
19 500 UAH
UA-P-2020-01-24-010565-b fc05fa954e2c49bd9e406831ef98c03d
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 січня 2020 15:19
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04397000

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний ZOOM A4, щільн.80, 500 аркушів, виробник Stora Enco Paper AB, Швеція), Папір офісний ZOOM A4, щільн.80, 500 аркушів, виробник Stora Enco Paper AB, Швеція - 182 пачка, Папір офісний ZOOM A4, щільн.80, 500 аркушів, виробник Stora Enco Paper AB, Швеція - 12 пачка, Папір офісний ZOOM A4, щільн.80, 500 аркушів, виробник Stora Enco Paper AB, Швеція - 20 пачка, Папір офісний ZOOM A4, щільн.80, 500 аркушів, виробник Stora Enco Paper AB, Швеція - 15 пачка, Папір офісний ZOOM A4, щільн.80, 500 аркушів, виробник Stora Enco Paper AB, Швеція - 10 пачка, Папір офісний ZOOM A4, щільн.80, 500 аркушів, виробник Stora Enco Paper AB, Швеція - 6 пачка, Папір офісний ZOOM A4, щільн.80, 500 аркушів, виробник Stora Enco Paper AB, Швеція - 5 пачка

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 19 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 19500 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2020

Документи замовника

24 січня 2020 15:27
Електронний підпис