Підгузки
Сума
180 000 UAH
UA-P-2024-01-16-004498-b fb630208893a47e8a393c0bfc15d59f0
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 січня 2024 14:31
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38412444
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, смт Градизьк, 39070, вул. Гвардійська, буд. 71
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Підгузки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Підгузок для дорослих
ДК021-2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 180 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 180000 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

Документи замовника

16 січня 2024 14:34
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

16 січня 2024 14:33
Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб Замовника у підгузках для забезпечення засобами особистої гігієни осіб з інвалідністю у 2024 році.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, у зв’язку з необхідністю закупівлі предмета закупівлі: Підгузки
ДК 021:2015 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2023 - 35008 - Дитячий підгузник, 11239 - Підгузок для дорослих)

Технічна частина закупівлі розроблена згідно індивідуальних потреб пацієнтів для яких закуповуються підгузки. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів нашого закладу (осіб з інвалідністю) та залежать від діагнозу та стану. Таким чином Замовник визначає потребу самостійно, враховуються потреби пацієнтів та саме які характеристики підгузків їм підходять.
Замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника, які сформовані на підставі заяв та відповідно до стану здоров’я і фізичних даних отримувачів соціальних послуг. Тому для дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.

Очікувана вартість закупівлі – 180 000,00 гривень з ПДВ
Очікувана вартість визначена на підставі методу порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

Розгорнути Згорнути