Канцелярське приладдя
Сума
21 488,30 UAH
UA-P-2020-10-28-000111-b fa9b1b1cebb0484a8d49eb6db6953a50
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 жовтня 2020 08:24
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Дубов'язівська селищна територіальна виборча комісія Конотопського району Сумської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43790729
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, селище міського типу Дубов'язівка, 41655, вулиця Заводська, будинок 20
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя, Ручка - 423шт, олівець з гумкою – 190шт, лінійка – 97шт, зошит 12арк- 107, скотч 48*100-20шт, скотч 24*30-38шт , клей ПВА 100г – 22шт, штемпельна фарба -19шт, ножиці- 20шт, ніж канцелярський – 38шт, папір А4 - 37 пач, губка канц. – 76шт, Калькулятор – 19шт, маркер перман – 45шт, папка на зав'язках -110шт, скріпки - 21шт, кнопки канц - 19шт,Конверт білий А4 – 2400шт, конверт А4 крафт– 252шт, конверт – 1250 шт, корректор- 20шт, подорожній лист легк авто – 150шт,файл А4 – 600шт, флеш память - 64гБ - 2шт, - 24 літр

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 21 488,30 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 21488.3 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2020

Документи замовника

28 жовтня 2020 08:25
Електронний підпис