Канцелярське приладдя
Сума
15 903,55 UAH
UA-P-2023-12-08-001819-b fa1b9219ef834268ac18ea45369f0ab6
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 грудня 2023 10:58
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Ковельської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05396534
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, м. Ковель, 45000, вул. Незалежності, 89
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя, Скріпки 28 мм 100 шт - 10 пак; скріпки 25 мм 100 шт - 10 пак; - 20 паковання, Скоби №24 - 10 пак; скоби №10 - 10 пак - 20 паковання, Дестеплер з замком - 2 штуки, Коректор-ручка 3 мл, 12 мл - 11 штуки, Папір офісний А4 клас С 500 л - 55 пачок, Закладки- флажки12*50мм - 9 штуки, Папір з липким шаром76*76мм 100 арк - 7 штуки, Підставка для скріпок металева - 1 штуки, Сегрегатор А4 50мм двохсторонній - 3 штуки, Ручки кулькові - 50 шт; ручки масляні - 10 шт - 60 штуки, Олівець графітний -8 шт; олівець з гумкою - 6 шт; олівець без гумки - 5шт - 19 штуки, Блок паперу білий не проклеєний 90*90*30 - 5 штуки, Гумка KOH-I-NOOR - 3 штуки, Маркер текстовий 2 шт; маркер перманентний - 2 шт - 4 штуки, Календар настільний перекидний - 24 шт; календар настінний квартальний - 8 шт; - 32 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197644-2 — Папір для ксерографії
ДК021-2015: 30199600-6 — Розділювачі сторінок
ДК021-2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
ДК021-2015: 30197221-1 — Підставки для канцелярських скріпок
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197620-8 — Папір для письма
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30195400-6 — Маркерні дошки чи приладдя
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 15 903,55 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 15903.55 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

08 грудня 2023 11:01
Електронний підпис