Касова стрічка
Сума
800 UAH
UA-P-2021-10-20-000700-a f9b8731b977d451e94b58bfbd8bbee84
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 жовтня 2021 09:45
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #13648033
3. Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, 76018, Медична, 17
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Касова стрічка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 800 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 800 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2021

11. Примітки: Враховуючи, що очікувана вартість даного предмета закупівлі товару (товарів) є меншою ніж 50 тисяч гривень, керуючись ч. 2 ст. 4 Закону та очікувана вартість відповідно до річного плану становить 800 грн., відтак, виникає необхідність здійснити дану закупівлю шляхом публікації звіту про договір, укладений без використання електронної системи закупівель у відповідності з вимогами Закону. Окрім цього, варто зазначити, що в роз’ясненні Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 р. йдеться про те, що придбання товарів, робіт та послуг у разі перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівлі, вважається новим предметом договору. Відтак, враховуючи наявність зекономлених коштів за результатами проведеної спрощеної закупівлі : UA-2021-02-17-008573-a: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) в сумі 20 017,68 грн. є можливість укласти договір без застосування електронної системи закупівлі. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Документи замовника

20 жовтня 2021 09:45
Електронний підпис