ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
3 183,89 UAH
UA-P-2021-04-14-006258-c f9aef09682b94a2186698b17566dc5c3
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 квітня 2021 23:31
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04060737
3. Місцезнаходження: Україна, Хмельницька область, м. Красилів, 31000, пл. Незалежності, буд. 2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, Дестеплер 5550 Axent чорний - 2 штуки, Діркопробивач 20 аркушів 3820 Axent синій - 3 штуки, Стрічка клейка Buromax канцелярська 18мм*30м 7153-01 18х30, прозор. - 5 штуки, СКРІПКИ 28мм КОЛЬОРОВІ ВМ.5015 кольорові - 10 пачка, Маркер текстовий Job S150 Schneider жовтий - 5 штуки, Степлер 15 аркушів №10 4100-01 Buromax чорний - 3 штуки, ФАЙЛ-ПАКЕТ А4 Buromax 30мкм 100шт - 4 пачок, Фарба штемпельна Trodat 7011 Синій - 1 флакон, Оснащення для штампу Trodat 4911N зі словом "Згідно з оригіналом" - 1 штуки, Степлер 20-30 аркушів 24/6 -26/6 4200 Buromax чорний - 5 штуки, Біндер 51мм 5301 Buromax чорний - 35 штуки, Оснащення для штампу Trodat 4911N зі словом "Копія" - 1 штуки, Ручка кулькова Maxriter 335 (338) чорна - 36 штуки, Скоби №24/6 Рго 4312 Ахеnt нікель - 10 пачок, Грамота А4 Фоліо 66 - 50 штуки, ПІДСТАВКА Д/РУЧОК мет. Ахеnt 2111-01-А кввадратна чорна - 3 штуки, Коректор ручка 8мл.7002 Axent метал.накінечник - 7 штуки, Подяка А4 Фоліо 145 - 50 штуки, Конверт С5 СКЛ білий 3444,3044,3445,3444pf - 46 штуки, Папір кольоровий А4 80г/м Pastell 500арк MG28 Medium Green зелений Маеstro Соlor - 1 пачка, Олівець без гумки Ахеnt 9000 НВ 9000 НВ - 6 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30192153-8 — Штампи
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30199700-7 — Друковані канцелярські вироби, крім бланків
ДК021-2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 183,89 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 3183.89 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2021

Документи замовника

14 квітня 2021 23:32
Електронний підпис