Шкільні меблі для навчальних кабінетів початкової школи (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі) стіл учнівський (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стілець офісний ISO BLACK (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стіл учительський (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); відкриті шафи для зберігання засобів навчання із пластиковими шухлядами (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стіл для роботи з конструктором (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); відкриті шафи для зберігання засобів навчання із кутовими стелажами (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); відкриті шафи для зберігання засобів навчання (тумба з пластиковими шухлядами) (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); тематична зона (стелаж двобічний), корка та фломастер (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); відкриті шафи для зберігання засобів навчання (комбінована) (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стінка універсальна ШКОЛА-САД (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стінка дитяча ГОРКА з лотками (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стілець учнівський (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); шафа для зберігання дидактичного матеріалу (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); шафа комбінована з відкритим верхом (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі)
Сума
1 325 571 UAH
UA-P-2021-09-09-004483-c f99a6f324ad4496b8a37b339096bd341
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 вересня 2021 11:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02142922
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, 84122, пл. Соборна, будинок 2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Шкільні меблі для навчальних кабінетів початкової школи (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі) стіл учнівський (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стілець офісний ISO BLACK (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стіл учительський (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); відкриті шафи для зберігання засобів навчання із пластиковими шухлядами (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стіл для роботи з конструктором (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); відкриті шафи для зберігання засобів навчання із кутовими стелажами (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); відкриті шафи для зберігання засобів навчання (тумба з пластиковими шухлядами) (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); тематична зона (стелаж двобічний), корка та фломастер (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); відкриті шафи для зберігання засобів навчання (комбінована) (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стінка універсальна ШКОЛА-САД (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стінка дитяча ГОРКА з лотками (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); стілець учнівський (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); шафа для зберігання дидактичного матеріалу (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі); шафа комбінована з відкритим верхом (ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 325 571 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету, очікувана вартість закупівлі складає 1 325 571,00 грн. у т.ч.: обласний бюджет – 927 900,00 грн.; міський бюджет – 397 671,00 грн. За рахунок субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету» та співфінансування з міського бюджету. КЕКВ 2210 – 1 061 106,00 грн. КЕКВ 3110 – 264 465,00 грн. 1325571 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2021

Документи замовника

09 вересня 2021 11:39
Електронний підпис