Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Продукція одноразового використання)
Сума
346 728 UAH
UA-P-2022-11-16-003735-c f94a48c4f38a4cd5863f1aef7d1f1373
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 листопада 2022 14:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #08751177
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 03035, пл. Солом'янська, 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Продукція одноразового використання), МВ-3 Ланч-бокс білий 24*20*7,4 см 3 поділки, 150шт./пак., одноразового використання, спінений полістирол - 330 упаковка, Миска-А 350 мл біла 100шт/пак. одноразового використання - 500 упаковка, Тарілка-А d=17см біла 100шт/пак, одноразового використання - 1000 упаковка, Ложка столова АС 16,5см/2,6г біла 100шт/пак, одноразового використання - 500 упаковка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
ДК021-2015: 39222100-5 — Приладдя одноразового використання для закладів громадського харчування
ДК021-2015: 39222110-8 — Столові прибори і тарілки одноразового використання

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 346 728 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 346728 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2022

11. Примітки: відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Документи замовника

16 листопада 2022 14:28
Електронний підпис