Блокнот, папір для нотаток
Сума
3 611,16 UAH
UA-P-2023-12-19-006749-b f8673aac48784c1493f549722bdab873
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 грудня 2023 16:41
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02142885
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, м.Краматорськ, 84301, вул. Катеринича, буд. 26
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Блокнот, папір для нотаток, Блок паперу для нотаток 85х85мм., 400 арк., клеєний, Білий Fresh Up FR-1212 100408 - 4 штуки, Блок паперу для нотаток 90х90х500 арк, не клеєний, білий 100812 - 6 штуки, Блокнот "Pixel: Catpuccino" А5, пластикова обкладинка, спіраль, 60 арк., клітинка CF21213-07 - 6 штуки, Блокнот А6 144 арк тверда обкладика Колорит Б6-144 - 15 штуки, Загальна книга нарядів - 1 штуки, Книга обліку А4 96 арк офсет клітинка тверда обкладинка АртПринт - 2 штуки, Папір для нотаток білий 8,5х8,5см 800арк Fresh-Up непрокл. 1511 100412 - 10 штуки, Книга алфавітна 112арк. BRISK ЗВ-47 - 4 штуки, Книга обліку А5 160 арк офсет клітинка тверда обкладинка АртПринт - 4 штуки, Папір д/нотат. клейкий 75х75мм 100арк жовтий Economix E20932 - 3 штуки, Папір д/нотат. клейкий 75х75мм 100арк салатовий Economix E20932-13/12 - 3 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
ДК021-2015: 22816000-3 — Папірці для нотаток
ДК021-2015: 22816100-4 — Блокноти
ДК021-2015: 22815000-6 — Записники
ДК021-2015: 22819000-4 — Адресні книги

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 611,16 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 3611.16 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

19 грудня 2023 16:42
Електронний підпис