Послуги із супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу місцевих загальних судів Черкаської області, а саме: комп'ютерної програми "Д-3"
Сума
605 995,20 UAH
UA-P-2024-01-16-000350-c ● f83441243f11401a9e66cbff7aa04584
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 січня 2024 09:03
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26261092
3. Місцезнаходження:
Україна,
Черкаська область,
Черкаси,
18015,
вул. Гоголя, 316
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги із супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу місцевих загальних судів Черкаської області, а саме: комп'ютерної програми "Д-3", Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням - 1 послуга
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 605 995,20 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 605995.2 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2024
11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до пп.5 п. 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Документи замовника
01 лютого 2024 17:37
|
Електронний підпис |
16 січня 2024 09:08
|
Електронний підпис |
16 січня 2024 09:05
|
Електронний підпис |