ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушник паперовий "Клінідекс МЕD" білий целюлоза Z-складання 160 шт. (ДК 021:2015:33760000-5 - 33763000-6 - Паперові рушники для рук); Папір туалетний "Клінідекс МЕD" білий целюлоза V-складання 2-шаровий 160 шт. (33761000-2 Туалетний папір))
Сума
94 920 UAH
UA-P-2024-03-26-002908-a f7e227b289bc4d12a0b12c237c4e5b5a
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 березня 2024 10:15
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Близнюківська центральна районна лікарня" Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02002670
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, смт Близнюки, 64801, вул. Калинова, 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушник паперовий "Клінідекс МЕD" білий целюлоза Z-складання 160 шт. (ДК 021:2015:33760000-5 - 33763000-6 - Паперові рушники для рук); Папір туалетний "Клінідекс МЕD" білий целюлоза V-складання 2-шаровий 160 шт. (33761000-2 Туалетний папір))

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 94 920 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 94920 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: договір укладено згідно з п 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Документи замовника

26 березня 2024 10:16
Електронний підпис