Канцелярські товари за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
1 045 UAH
UA-P-2023-09-12-005855-b f7a99a750d0643d3ac83a5e2e4ec96b9
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 вересня 2023 15:50
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ культури, молоді і спорту Ріпкинської селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43966291
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, Ріпки, 15000, вул.Любецька,3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, Папір А4 - 2 штуки, Скотч - 2 штуки, Фломастери - 4 штуки, Олівець - 15 штуки, Папка - 10 штуки, Блок для заміток - 1 штуки, Ручка - 10 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192124-6 — Фломастери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 045 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 1045 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2023

11. Примітки: Адреса замовника: 15000, Чернігівська область, смт.Ріпки, вул.Любецька,3 Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Документи замовника

12 вересня 2023 15:52
Електронний підпис