Канцелярські товари
Сума
80 000 UAH
UA-P-2021-06-22-004374-c f6bd8a8dabd64915bc3a69501f733a77
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 червня 2021 11:58
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління поліції охорони в Рівненській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40108908
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, Рівне, 33023, вулиця Степана Бандери, 58
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Папір ксероксний А4 - 300 пачка, Папір ксероксний А4 - 120 пачка, Факс папір 210x21 Fax - 24 шт, Конверт - 250 шт, Папір д/нотаток - 10 пачка, Закладки пласт 12х45 125шт - 10 шт, Подяка карт. А4 - 100 шт, Грамота карт. А4 - 100 шт, Степлер пласт - 5 шт, Скоби №10 - 10 пачка, Скоби №24/6 - 40 пачка, Дестеплер - 5 шт, Ножиці пласт - 5 шт, Ніж канцеляр - 2 шт, Леза д/ножа 18мм 10шт - 1 шт, Коректор з пензликом - 10 шт, Коректор-ручка - 10 шт, Коректор стрічковий - 5 шт, Клей-олівець - 30 шт, Клей ПВА суперковпачок - 20 шт, Клейка стрічка канцелярська - 10 шт, Скріпки 28мм 100 шт - 15 шт, Біндер кольор 25 мм 12шт - 5 пачка, Брелок д/ключів - 150 шт, Калькулятор - 5 шт, Зволожувач д/пальців гелев - 5 шт, Лоток верт. пласт. - 5 шт, Лоток горизонт. пласт. - 25 шт, Корзина д/паперу мет - 5 шт, Бокс д/паперу мет. - 3 шт, Файл глянц A4+ 30мк 100 шт - 50 пачка, Папка на зав'язку карт. - 100 шт, Папка швидкозшивач карт - 100 шт, Підвісний файл пласт A4 - 50 шт, Шоденник з логотипом - 50 шт, Сегрегатор 70мм A4/2PP - 10 шт, Сегрегатор 70мм A5/PP - 5 шт, Папка "Діло" - 100 шт, Папка на кнопку А5 - 10 шт, Папка на 20 файлiв A4 - 5 шт, Фарба штемпельна - 30 шт, Ручка масл черв - 20 шт, Ручка масл син - 50 шт, Гумка - 10 шт, Лінійка пласт - 10 шт, Набір маркерів текст 4Office 1-5мм 6шт - 3 шт, Маркер перм - 10 шт, Клейка стрічка прозора - 10 шт, Шило канцелярське - 5 шт, Голка д/прошивки документів - 2 шт, Нитка д/прошивки докум поліефірна - 5 шт, Пластилін 8 кол. - 5 пачка, Чорнило - 1 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 80 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 80000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2021

Документи замовника

22 червня 2021 12:00
Електронний підпис