канцелярське приладдя дрібне: ПапкаА4 зі швидкозшивачем -100шт.,папка А4 швидкозшивач збоку до 95-50шт.,папка А4 портфель 3 відділення-2шт,папка А4пластик з притиском-1шт,папка А4 на кільцях-10шт,папка-куточокА4- 50шт,папка-файл пластикова 60файлів-5шт,папкаА4-конверт на кнопці-25шт,папкаА4 для підпису-6шт.,Прапор нейлон90*150-3шт.,папір для нотаток на клей.-10шт.,ручка гелева-50шт,ручка кульк.-30шт,олівець графітний -50шт,обкладинка на книгуА4-20шт,ластик овал-25шт,лупа-3шт.,маркер водний-16шт,мусорні пакети-20шт,наліпки на папки-100шт,нитки для прошивки документів-10шт,скоби№10 ВМ-100шт,скоби 24/6ВМ-50шт,скотч різний-62шт,скріпки різні-220шт,степлер№10-10шт,степлер №24-1шт,стругачка-10шт,файл 100шт в пачці-50шт,фотопапір-2шт,шило-2шт,штемпельна краска-10шт,корректор-35шт,клей-олівець 36гВМ-15шт.,конверт паперовий-40шт,канцелярський ніж-15шт,калькулятор-2шт,календар настільний-15шт.,зошит на спіралі-30шт,дирокол 45 арк.-1шт,голка для документів-4шт,блокнот А5-18шт,блок папіру для нотаток-20шт,біндер-100шт,бейдж горизонтальний на шнуру-50шт..(код закупівлі згідно ДК 021:2015-30190000-7)
Сума
45 000 UAH
UA-P-2023-12-01-006218-a f66f62a228c04f13b8980a35336fe9c8
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 грудня 2023 20:26
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44522551
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, 84122, вул. Василівська ,11
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: канцелярське приладдя дрібне: ПапкаА4 зі швидкозшивачем -100шт.,папка А4 швидкозшивач збоку до 95-50шт.,папка А4 портфель 3 відділення-2шт,папка А4пластик з притиском-1шт,папка А4 на кільцях-10шт,папка-куточокА4- 50шт,папка-файл пластикова 60файлів-5шт,папкаА4-конверт на кнопці-25шт,папкаА4 для підпису-6шт.,Прапор нейлон90*150-3шт.,папір для нотаток на клей.-10шт.,ручка гелева-50шт,ручка кульк.-30шт,олівець графітний -50шт,обкладинка на книгуА4-20шт,ластик овал-25шт,лупа-3шт.,маркер водний-16шт,мусорні пакети-20шт,наліпки на папки-100шт,нитки для прошивки документів-10шт,скоби№10 ВМ-100шт,скоби 24/6ВМ-50шт,скотч різний-62шт,скріпки різні-220шт,степлер№10-10шт,степлер №24-1шт,стругачка-10шт,файл 100шт в пачці-50шт,фотопапір-2шт,шило-2шт,штемпельна краска-10шт,корректор-35шт,клей-олівець 36гВМ-15шт.,конверт паперовий-40шт,канцелярський ніж-15шт,калькулятор-2шт,календар настільний-15шт.,зошит на спіралі-30шт,дирокол 45 арк.-1шт,голка для документів-4шт,блокнот А5-18шт,блок папіру для нотаток-20шт,біндер-100шт,бейдж горизонтальний на шнуру-50шт..(код закупівлі згідно ДК 021:2015-30190000-7)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 45 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 45000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника

01 грудня 2023 20:27
Електронний підпис