Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
21 764,40 UAH
UA-P-2023-11-29-004945-b f629fc5ab2c64912886cdccd78bdb6fa
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 листопада 2023 15:29
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ МІСТА КИЄВА
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24548116
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 04074, вул. Вишгородська, буд. 21
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папір А4 Maestro Standard+ 80г/м2 500арк - 100 пачка, Книга обліку А4 48 арк.офсет. ВМ2450 клітинка - 20 штуки, Скотч прозорий 12х10 - 20 штуки, Скріпки канц. 25мм.(100 шт) трикутні ВМ.5007 - 20 штуки, Скріпки канц. 25мм.(100 шт) круглі оцинковані ВМ5022 - 20 штуки, Книга обліку А4 96 арк.тв. обкл. клетка ВМ2400 - 20 штуки, Точилка механічна ВМ 4787 - 5 штуки, Закладки клейкі 5 кольорів пластикові Neon 4-435, 4Office - 20 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 21 764,40 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 21764.4 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

Документи замовника

29 листопада 2023 15:30
Електронний підпис