ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір рулонний, макулатурний ТМ "Джамбо"Щільність, г / м2: 38, Кількість шарів: 1, Довжина рулону: 110 м, Колір: Білий, Рушники листові целюлозні "JAMBO" V-складання, Двошарові, Кількість листів: 150, Колір: Білий)
Сума
10 220 UAH
UA-P-2024-04-17-007055-a ● f613586e55b6446d8e995f8ff00e9968
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 квітня 2024 12:11
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: КНП "Золотниківська РЛ" ЗСР
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02001067
3. Місцезнаходження:
Україна,
Тернопільська область,
село Золотники,
48115,
село Золотники Теребовлянського району
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір рулонний, макулатурний ТМ "Джамбо"Щільність, г / м2: 38, Кількість шарів: 1, Довжина рулону: 110 м, Колір: Білий, Рушники листові целюлозні "JAMBO" V-складання, Двошарові, Кількість листів: 150, Колір: Білий), Туалетний папір рулонний, макулатурний ТМ "Джамбо"Щільність, г / м2: 38, Кількість шарів: 1, Довжина рулону: 110 м, Колір: Білий - 120 штуки, Рушники листові целюлозні "JAMBO" V-складання, Двошарові, Кількість листів: 150, Колір: Білий - 100 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
ДК021-2015: 33761000-2 — Туалетний папір
ДК021-2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 220 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 10220 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
11. Примітки: Умови поставки та характеристики товару згідно проєкту договору. Оплата товару здійснюється після поставки товару на основі оформлених видаткових накладних у розмірі 100% від загальної суми протягом 7 банківських днів
Документи замовника
17 квітня 2024 12:15
|
Електронний підпис |