Послуги з реконструкції (ремонту) та приведення у відповідність до вимог Технічного регламенту, щодо пакувальних комплектів для зберігання та захоронення радіоактивних відходів, затвердженого постановою КМУ № 884 від 17.10.2018, 3-х (трьох) пакувальних комплектів УКТІВ – 10000,
(Код ДК 021:2015 - 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів)
Сума
188 000 UAH
UA-P-2024-04-12-003960-a ● f5f9843b8f13481f850f1b73460202e6
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 квітня 2024 10:46
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УДВП ІЗОТОП"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #14308322
3. Місцезнаходження:
Україна,
м. Київ,
03150,
ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 152
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги з реконструкції (ремонту) та приведення у відповідність до вимог Технічного регламенту, щодо пакувальних комплектів для зберігання та захоронення радіоактивних відходів, затвердженого постановою КМУ № 884 від 17.10.2018, 3-х (трьох) пакувальних комплектів УКТІВ – 10000,
(Код ДК 021:2015 - 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 188 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 188000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
Документи замовника
12 квітня 2024 10:48
|
Електронний підпис |
12 квітня 2024 10:48
|
Електронний підпис |
12 квітня 2024 10:48
|
Електронний підпис |