Канцелярські товари, папір, офісне приладдя
Сума
8 365,83 UAH
UA-P-2021-12-08-000020-c f4aff502f4b54ce3881bd0bae8d7252d
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 грудня 2021 00:20
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Миколаївський міський палац культури та урочистих подій
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #39137878
3. Місцезнаходження: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, 54001, вул. Спаська, 44
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, папір, офісне приладдя , Блок біл.пап.9х9х70мм н/ск.ВМ2218 - 4 штуки, Гумка 1111 трик.ВМ1111 - 5 штуки, Ж-л реєст.вих.док.50ар.офс. - 3 штуки, Ж-л реєст.вхід.док.50ар.офс. - 3 штуки, Ж-л реєст.наказів 50ар.офсет - 4 штуки, Закл.пл.45х12 NEON ВМ230298 - 5 штуки, Зошит 12ар. кліт - 10 штуки, Календар кварт.3пруж.2022 ВМ2105 - 3 штуки, Календар наст.210х100 ВМ2102 трик - 6 штуки, Клей-олів. 25г проз.PVP ВМ4912 - 5 штуки, Клей ПВА 100мл ковп.-доз.ВМ4832 - 2 штуки, Книга А4/ 48ар.кл.ВМ2426 - 4 штуки, Маркер вод.черв.ВМ8700-05 - 3 штуки, Маркер вод.чор.ВМ8700-01 - 3 штуки, Маркер перм.білий по мет, SP110 - 1 штуки, Набір з 4-х текст-марк.1-5 D2501-40 - 1 штуки, Олів.НВ з гум.зелено-сріб.О15530 - 24 штуки, Папір А4 80/250х5х50 пастель - 1 штуки, Папір А4 500ар.Crystal Print Copy - 25 штуки, Папка А4 н/гум.ас.ВМ3911-02 - 2 штуки, Папка з 40 файл.ас.1040-А - 5 штуки, Планінг Miradur бордо.червон. - 1 штуки, Планінг Miradur зелений дат.325х102 - 1 штуки, Планінг дат.Sarif бордо - 1 штуки, Планінг датований ВМ2593-02 - 2 штуки, Реєстр.А4/50 одност.зел.ВМ3012-04с - 6 штуки, Ручка масл.Fresh Up0,7мм син.О15673 - 30 штуки, Скоби №10/1000шт ВМ4401 - 2 штуки, Скоби №24/ 6 1000шт ВМ4402 - 5 штуки, Скотч 24х 2м двухс.н/пін.ос.ВМ7520 - 3 штуки, Скотч 24х30 проз.ВМ7176-01 - 6 штуки, Скотч 48х100х0,04 прозр.Канада - 4 штуки, Файл А4/40х100 ВМ3805-у - 5 штуки, Чинка мет.клиноп.срібло ВМ4730-24 - 5 штуки, Швидкозш..А4 пл.п/ф Е31508 - 10 штуки, Щоден.А5 н/дат.Pretty ВМ2034-14 - 3 штуки, Щоден.А5/288 н/д.AllureВМ2011-04,25 - 2 штуки, Щоден.А5/336ст.дат.StrongВМ2129 ас - 12 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30199700-7 — Друковані канцелярські вироби, крім бланків
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30199790-4 — Розклади
ДК021-2015: 30194500-0 — Допоміжні засоби для шрифтового оформлення
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30193000-8 — Органайзери та приладдя до них
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30196100-0 — Планувальники зустрічей
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197100-7 — Скоби, кнопки, креслярські кнопки
ДК021-2015: 30194200-7 — Точкові стікери, малярна стрічка та креслярська плівка
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем
ДК021-2015: 30199791-1 — Настінні щоденники

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 365,83 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет спеціальний фонд 8365.83 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

Документи замовника

08 грудня 2021 00:21
Електронний підпис