Продукція для чищення
Сума
167 771 UAH
UA-P-2024-03-29-003515-a f4568dabcced43f6ad3b852e57009535
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 березня 2024 11:15
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02000085
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, РІВНЕ, 33018, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, будинок 25-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Продукція для чищення, Bilysna prof elit econom Білизна проф еліт економ 5 кг (BLANIDAS) - 252 штука, Bilysna surface Білизна поверхня грейпфрукт 5 л BLANIDAS - 24 штука, Bilysna kitchen universal Білизна кухня універсал 1 л BLANIDAS - 6 штука, Bilysna tableware Білизна посуд 5 л BLANIDAS - 40 штука, Bilysna tableware Білизна посуд 1 л BLANIDAS - 45 штука, Bilysna ceramics 1 л BLANIDAS - 33 штука, Bilysna Sanichlor Білизна саніхлор 5 л BLANIDAS - 35 штука, Bilysna Sanichlor Білизна саніхлор 1 л BLANIDAS - 33 штука, Bilysna clean Білизна очисник 500 г BLANIDAS - 295 штука, Bilysna glass Білизна скло 750мл BLANIDAS - 33 штука, Bilysna plumbing fixtures Білизна сантехніка 1л BLANIDAS - 33 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 167 771 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше кошти НСЗУ 167771 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року

Документи замовника

29 березня 2024 11:37
Електронний підпис
29 березня 2024 11:15
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

29 березня 2024 11:15
Закупівля здійснення для потреб закладу з метою забезпечення необхідними засобами чищення. На підставі переліку та розрахунків заступника директора з економічних питань.