Папір для друку А4 (клас С+), 500л, Лоток для паперів вертикальний , Клей-олівець 15 г PVP , Зошит А5 у клітинку, (24 арк., 48 арк. ,12арк.), Зошит А4 у клітинку,скоба, 96арк.,Файл глянцевий A4 ,Фарба штемпельна синя, Папка на гумці A4, Папка на зав'язку, картон, Папка швидкозшивач, картон, Папка-швидкозшивач A4 ,пластик, Біндер-скріпка № 12 (19 мм, 32 мм, 25 мм), Ножиці офісні , Скоби №24/6 , Скоби №10 , Двосторонній скотч 2ХР, Степлер метал №24-26 , Скріпки канцелярські, Маркер перманентний чорний, Папка реєстратор 70, Папка реєстратор 50, Папка швидкозшивач пластикова, прозорий верх
Сума
54 500 UAH
UA-P-2020-01-27-008774-a f2a7337658854d0c955f9bf76d74eedd
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 січня 2020 15:12
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40390032

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір для друку А4 (клас С+), 500л, Лоток для паперів вертикальний , Клей-олівець 15 г PVP , Зошит А5 у клітинку, (24 арк., 48 арк. ,12арк.), Зошит А4 у клітинку,скоба, 96арк.,Файл глянцевий A4 ,Фарба штемпельна синя, Папка на гумці A4, Папка на зав'язку, картон, Папка швидкозшивач, картон, Папка-швидкозшивач A4 ,пластик, Біндер-скріпка № 12 (19 мм, 32 мм, 25 мм), Ножиці офісні , Скоби №24/6 , Скоби №10 , Двосторонній скотч 2ХР, Степлер метал №24-26 , Скріпки канцелярські, Маркер перманентний чорний, Папка реєстратор 70, Папка реєстратор 50, Папка швидкозшивач пластикова, прозорий верх, Папір для друку А4 (клас С+), 500л - 500 пачка, Лоток для паперів вертикальний - 2 штуки, Клей-олівець 15 г PVP - 75 штуки, Зошит А5 у клітинку, 24 арк. - 35 штуки, Зошит А4 у клітинку, 96 арк.. скоба - 10 штуки, Зошит А5 у клітинку, 48 арк. - 4 штуки, Зошит А5 у клітинку,12арк - 25 штуки, Файл глянцевий A4 № 100 - 25 пачка, Фарба штемпельна, синя - 20 штуки, Папка на гумці A4 - 30 штуки, Папка на зав'язку, картон - 50 штуки, Папка швидкозшивач, картон - 140 штуки, Папка-швидкозшивач A4 ,пластик - 30 штуки, Біндер-скріпка 19 мм № 12 - 1 пачка, Біндер-скріпка 32мм № 12 - 1 пачка, Біндерскріпка 25мм № 12 - 1 пачка, Ножиці офісні - 10 штуки, Скоби №24/6 - 15 пачка, Скоби №10 - 30 пачка, Двосторонній скотч 2ХР - 10 штуки, Степлер метал №24-26 - 10 штуки, Скріпки канцелярські - 40 пачка, Маркер перманентний чорний - 15 штуки, Папка реєстратор 70 - 30 штуки, Папка реєстратор 50 - 30 штуки, Папка швидкозшивач пластикова, прозорий верх - 30 штуки

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ: відсутній

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 54 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Кошти підприємства отримані від НСЗУ за медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій 54500 UAH

7. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2020

Документи замовника