Папір для друку А4 (клас С+), 500л, Лоток для паперів вертикальний , Клей-олівець 15 г PVP , Зошит А5 у клітинку, (24 арк., 48 арк. ,12арк.), Зошит А4 у клітинку,скоба, 96арк.,Файл глянцевий A4 ,Фарба штемпельна синя, Папка на гумці A4, Папка на зав'язку, картон, Папка швидкозшивач, картон, Папка-швидкозшивач A4 ,пластик, Біндер-скріпка № 12 (19 мм, 32 мм, 25 мм), Ножиці офісні , Скоби №24/6 , Скоби №10 , Двосторонній скотч 2ХР, Степлер метал №24-26 , Скріпки канцелярські, Маркер перманентний чорний, Папка реєстратор 70, Папка реєстратор 50, Папка швидкозшивач пластикова, прозорий верх
Сума
54 500 UAH
UA-P-2020-01-27-008774-a ● f2a7337658854d0c955f9bf76d74eedd
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 січня 2020 15:12
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40390032
Інформація про предмет закупівлі
3. Конкретна назва предмета закупівлі:
Папір для друку А4 (клас С+), 500л, Лоток для паперів вертикальний , Клей-олівець 15 г PVP , Зошит А5 у клітинку, (24 арк., 48 арк. ,12арк.), Зошит А4 у клітинку,скоба, 96арк.,Файл глянцевий A4 ,Фарба штемпельна синя, Папка на гумці A4, Папка на зав'язку, картон, Папка швидкозшивач, картон, Папка-швидкозшивач A4 ,пластик, Біндер-скріпка № 12 (19 мм, 32 мм, 25 мм), Ножиці офісні , Скоби №24/6 , Скоби №10 , Двосторонній скотч 2ХР, Степлер метал №24-26 , Скріпки канцелярські, Маркер перманентний чорний, Папка реєстратор 70, Папка реєстратор 50, Папка швидкозшивач пластикова, прозорий верх, Папір для друку А4 (клас С+), 500л - 500 пачка, Лоток для паперів вертикальний - 2 штуки, Клей-олівець 15 г PVP - 75 штуки, Зошит А5 у клітинку, 24 арк. - 35 штуки, Зошит А4 у клітинку, 96 арк.. скоба - 10 штуки, Зошит А5 у клітинку, 48 арк. - 4 штуки, Зошит А5 у клітинку,12арк - 25 штуки, Файл глянцевий A4 № 100 - 25 пачка, Фарба штемпельна, синя - 20 штуки, Папка на гумці A4 - 30 штуки, Папка на зав'язку, картон - 50 штуки, Папка швидкозшивач, картон - 140 штуки, Папка-швидкозшивач A4 ,пластик - 30 штуки, Біндер-скріпка 19 мм № 12 - 1 пачка, Біндер-скріпка 32мм № 12 - 1 пачка, Біндерскріпка 25мм № 12 - 1 пачка, Ножиці офісні - 10 штуки, Скоби №24/6 - 15 пачка, Скоби №10 - 30 пачка, Двосторонній скотч 2ХР - 10 штуки, Степлер метал №24-26 - 10 штуки, Скріпки канцелярські - 40 пачка, Маркер перманентний чорний - 15 штуки, Папка реєстратор 70 - 30 штуки, Папка реєстратор 50 - 30 штуки, Папка швидкозшивач пластикова, прозорий верх - 30 штуки
4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5. Код згідно з КЕКВ: відсутній
6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 54 500 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Кошти підприємства отримані від НСЗУ за медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій | 54500 UAH |
7. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2020
Документи замовника
13 березня 2020 10:59
|
Електронний підпис |
28 лютого 2020 16:42
|
Електронний підпис |
27 січня 2020 15:15
|
Електронний підпис |
27 січня 2020 15:13
|
Електронний підпис |