Послуги з перевезення ургентних медичних працівників
Сума
31 200 UAH
UA-P-2021-11-02-012999-a f226955f73ea4ac8bc1be239d5ca4b80
Оголошено тендер
Опубліковано: 02 листопада 2021 17:50
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02005349
3. Місцезнаходження: Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченковский, 19402, вул. Ярослава Мудрого, 120
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з перевезення ургентних медичних працівників

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 31 200 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 31200 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

11. Примітки: Згідно з наявною потребою в закупівлі. Асортимен (кількість), одиниці виміру послуги зазначено по тексту оголошення. Місце знаходження замовника- 19402, Черкаська обл.,Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський вул. Ярослава Мудрого,120; Категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; вид закупівлі - спрощена закупівля тип закупівлі - спрощена закупівля для замовників , визначених п.3 ч.1 ст 2 Закону

Документи замовника

02 листопада 2021 18:04
Електронний підпис