код ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги - «Утримання мереж зовнішнього освітлення вул. Травнева, вул. Масарика, вул. Харківська та вул. Мазепи Гетьмана в м. Тячів»
Сума
145 758 UAH
UA-P-2024-03-04-017010-a f200aad26d954e5b9c3af2394fb80c65
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 березня 2024 21:20
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04053766
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, Тячівський р-н, м. Тячів, 90500, вул. Шевченка, буд. 2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги - «Утримання мереж зовнішнього освітлення вул. Травнева, вул. Масарика, вул. Харківська та вул. Мазепи Гетьмана в м. Тячів», Утримання мереж зовнішнього освітлення вул. Травнева, вул. Масарика, вул. Харківська та вул. Мазепи Гетьмана в м. Тячів - 1 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
ДК021-2015: 50232100-1 — Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 145 758 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 145758 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

04 березня 2024 21:21
Електронний підпис