ДК 021:2015:33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (SARS-CoV-2 Antigen (GICA) Експрес-тест для визначення антигена до вірусу COVID-19 ; НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" 50280 - Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-тести)
Сума
6 600 UAH
UA-P-2021-12-23-006275-c ● efa506a770f443a78532f3dc41b67bce
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 грудня 2021 11:27
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Котелевська лікарня планового лікування" Котелевської селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01999336
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
смт. Котельва,
38600,
вул. Полтавський шлях, буд. 283
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015:33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (SARS-CoV-2 Antigen (GICA) Експрес-тест для визначення антигена до вірусу COVID-19 ; НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" 50280 - Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-тести), SARS-CoV-2 Antigen (GICA) Експрес-тест для визначення антигена до вірусу COVID-19 - 3 комплект
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
ДК021-2015: 33124130-5 — Діагностичне приладдя
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 600 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 6600 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2021
Документи замовника
23 грудня 2021 11:28
|
Електронний підпис |