Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ДК 021:2015:50310000-1)
Сума
70 000 UAH
UA-P-2024-02-15-002647-b ec94e6a8c83a4f5eadb8c75ae306329b
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 лютого 2024 14:00
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04053677
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, м. Виноградів, 90300, ПЛОЩА МИРУ, 5
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ДК 021:2015:50310000-1), Заправка картриджа Samsung 1710,1210,4200 - 20 послуга, Заправка картриджа HP 44А - 20 послуга, Заправка картриджа HP 83А - 20 послуга, Заправка картриджа HP 85А - 20 послуга, Заправка картриджа HP 12А - 20 послуга, Заправка картриджа HP 05А - 20 послуга, Заправка картриджа Canon 3110 - 20 послуга, Заправка картриджа Canon 725 - 20 послуга, Заправка картриджа Canon 737 - 20 послуга, Заправка картриджа Canon 719 - 20 послуга, Заправка картриджа Canon ТН-27 - 20 послуга, Заправка картриджа Brother TN1030,TN2030 - 20 послуга, Заміна фотобарабана Canon - 20 послуга, Заміна фотобарабана НР - 20 послуга, Заміна фотобарабана Samsung - 20 послуга, Заміна фотобарабана Brother - 20 послуга, Заміна магнітного вала - 30 послуга, Заміна вала первинної зарядки - 20 послуга, Заміна дозуючого леза - 26 послуга, Обслуговування принтера - 20 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 70 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 70000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

15 лютого 2024 14:01
Електронний підпис