30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (файли; ДК 021:2015 - 30192125-3 - Маркери; індекс регістр; папка картонна; ДК 021:2015 - 30192121-5 - Кулькові ручки; ДК 021:2015 - 30192130-1 - Олівці; ножиці; біндер)
Сума
1 954 UAH
UA-P-2024-03-26-004480-a ec764fb2900a4bbd8ce9865377292511
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 березня 2024 11:01
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТЕРЕБОВЛЯНСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38543647
3. Місцезнаходження: Україна, Тернопільська область, місто Теребовля, 48100, ПЛОЩА ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (файли; ДК 021:2015 - 30192125-3 - Маркери; індекс регістр; папка картонна; ДК 021:2015 - 30192121-5 - Кулькові ручки; ДК 021:2015 - 30192130-1 - Олівці; ножиці; біндер), Файл Економікс - 5 паковання, Маркер текст - 2 штука, Маркер 8576 - 3 штука, Індекс регістр 20946 - 2 штука, Індекс регістр 2308 - 3 штука, Папка картонна - 115 штука, Олівець простий - 20 штука, Ручка кулькова - 5 штука, Ножиці - 2 штука, Біндер 41 мм - 24 штука, Біндер 51 мм - 24 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 954 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше НСЗУ 1954 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (файли; ДК 021:2015 - 30192125-3 - Маркери; індекс регістр; папка картонна; ДК 021:2015 - 30192121-5 - Кулькові ручки; ДК 021:2015 - 30192130-1 - Олівці; ножиці; біндер)

Документи замовника

26 березня 2024 11:02
Електронний підпис
26 березня 2024 11:01
Протокол 115.doc.p7s
26 березня 2024 11:01
Протокол 115.doc