Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
23 828,40 UAH
UA-P-2024-02-12-004309-b ec5ce4b120964ae284b84726521a0b1d
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 лютого 2024 14:58
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання "Рівненська академія патрульної поліції"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43028270
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, село Городок, 35331, Рівненський район, вулиця Барона Штейнгеля, 90
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Спрей для очищення дощок 250 мл - 15 штуки, Біндер 25 мм - 36 штуки, Папір кольоровий А4 80 г. 250 л. - 2 пачок, Папір кольоровий А4 80 г. 250 л. - 1 пачка, Стрічка клейка 18*30 м прозора - 20 штуки, Маркер текстовий 1-5 мм - 50 штуки, Клей-олівець PVP 36 гр. - 60 штуки, Коректор стрічка 5 мм*30 м - 5 штуки, Коректор-стрічковий 5 мм * 6 мм - 5 штуки, Клей ПВА 200 мл. - 20 штуки, Закладки пластикові неон 5*125 - 10 штуки, Блок папір кольоровий 90*90*70 мм - 11 штуки, Блок папір 90*90*400 нкл. - 9 штуки, Файл А4 глянець прозорий 40 мк - 1500 штуки, Швидкозшивач пластиковий А4 - 40 штуки, Швидкозшивач А4 (картон) 0,26 мм - 50 штуки, Олівець графітовий з гумкою - 60 штуки, Ручка кулькова масляна синя 0,7 мм - 50 штуки, Ручка кулькова масляна синя 0,7 мм - 10 штуки, Реєстратор А4 7 см/сірий - 5 штуки, Реєстратор А4 7 см/салатовий - 5 штуки, Реєстратор А4 7 см/зелений - 5 штуки, Реєстратор А4 7 см/помаранчевий - 5 штуки, Файл А5 глянець прозорий 40 мк - 5 штуки, Папір білий А4 160 г/м 250 арк. - 5 пачок, Плівка для ламінування А4/100 мк - 10 штуки, Етикетка самоклеюча 210*297/100 - 2 пачок, Скріпки 28 мм прямі (100 шт.) - 50 штуки, Калькулятор - 1 штуки, Калькулятор - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197620-8 — Папір для письма
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 23 828,40 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 23828.4 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

12 лютого 2024 14:59
Електронний підпис