Розробка та впровадження маркетингової стратегії з поширення інформації про медичні послуги КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги»
Сума
450 000 UAH
UA-P-2024-03-25-008128-a ● ec5638114017495c8207e58d22dcd4de
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 березня 2024 13:45
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38645610
3. Місцезнаходження:
Україна,
Тернопільська область,
Тернопіль,
46006,
ВУЛИЦЯ ШПИТАЛЬНА, будинок 4
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Розробка та впровадження маркетингової стратегії з поширення інформації про медичні послуги КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги»
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 450 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Кошти НСЗУ | 450000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: протокол №80 від 25.03.2024 (підпункту 6 пункту 13 Особливостей.)
Документи замовника
25 березня 2024 13:47
|
Електронний підпис |
Обґрунтування закупівлі
25 березня 2024 13:46
|
Закупівля проводиться з метою інформування про переваги укладення декларацій із сімейними лікарями КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» для потенційних пацієнтів, які проживають у місті Тернополі та Тернопільському районі
|