Рукавички медичні латексні хірургічні стерильні неопудрені (розмір 6,5;7,5; 8) (НК 024:2023 59096 - Рукавички оглядові/ процедурні з латексу гевеї з неприпудреною внутрішньою поверхнею стерильні), вата медична гігроскопічна хірургічна нестерильна (НК 024:2023 58234 - Стрічка ватяна), марлевий відріз (НК 024:2023 48126 - Рулон марлевий нестерильний), 33140000-3 Медичні матеріали за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Сума
18 220 UAH
UA-P-2024-03-15-003213-a ● ebd7f92af3b14e8db56b3d4e2d34f8cd
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 березня 2024 10:20
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42788677
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10008,
вул. Святослава Ріхтера, буд. 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Рукавички медичні латексні хірургічні стерильні неопудрені (розмір 6,5;7,5; 8) (НК 024:2023 59096 - Рукавички оглядові/ процедурні з латексу гевеї з неприпудреною внутрішньою поверхнею стерильні), вата медична гігроскопічна хірургічна нестерильна (НК 024:2023 58234 - Стрічка ватяна), марлевий відріз (НК 024:2023 48126 - Рулон марлевий нестерильний), 33140000-3 Медичні матеріали за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 18 220 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 18220 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
Документи замовника
15 березня 2024 10:21
|
Електронний підпис |
Обґрунтування закупівлі
15 березня 2024 10:51
|
Закупівля здійснюється для забезпечення безперебійного функціювання відділень на основі поданої місячної потреби
|