Канцелярські товари
Сума
58 000 UAH
UA-P-2021-07-22-003300-a eacb82c6ed4e47a297b50efb4df0cf01
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 липня 2021 15:02
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40309748
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, Рівне, 33025, Малорівненська, 91
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 58 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України Кошти Державного бюджету України 58000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2021

11. Примітки: Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пропозиції готуються українською мовою. Спрощена закупівля UA-2021-07-13-003432-a, була відмінена у зв'язку з неможливістю усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Документи замовника

22 липня 2021 15:03
Електронний підпис