Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, книга обліку, клей, зошити, ручки, стікери, папір для нотаток, кнопки, скоби для степлера, біндери, скріпки, ножиці, ніж канцелярський, файли А4, календарі, швидкозшивачі А4, папка-куточок А4)
Сума
10 079,13 UAH
UA-P-2021-10-13-013774-b eabbc2e1eae14be09a3a2317a19a4ea2
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 жовтня 2021 18:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Лиманський міський центр зайнятості
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25774091
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, Лиман, 84404, вулиця Івана Лейко
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, книга обліку, клей, зошити, ручки, стікери, папір для нотаток, кнопки, скоби для степлера, біндери, скріпки, ножиці, ніж канцелярський, файли А4, календарі, швидкозшивачі А4, папка-куточок А4)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 079,13 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Бюджет цільових фондів 10079.13 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2021

Документи замовника

13 жовтня 2021 18:28
Електронний підпис