Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа юридичної особи, Постачання КП "ПК "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису.
Сума
662 UAH
UA-P-2021-05-19-003556-b ● ea98808397464b7fab5de381e9711df2
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 травня 2021 11:08
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ГОЛОВАНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04055044
3. Місцезнаходження:
Україна,
Кіровоградська область,
Голованівський район,
26500,
селище міського типу Голованівськ ВУЛИЦЯ СОБОРНА будинок 48
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа юридичної особи, Постачання КП "ПК "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису.
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 662 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа юридичної особи, Постачання КП "ПК "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису. | 662 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
травень, 2021
11. Примітки: Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа юридичної особи, Постачання КП "ПК "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису.
Документи замовника
19 травня 2021 11:10
|
Електронний підпис |