Канцелярське приладдя (код ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
5 145,32 UAH
UA-P-2020-07-23-001492-b ea2330cab77249d4957d29a5c9c55d22
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 липня 2020 10:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП "Кролевецька центральна районна лікарня" Кролевецької районної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02007549
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, місто Кролевець, 41300, бульвар Шевченка,57
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя (код ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне), Папір Kym Lux Classic A4 80г/м2, 500 арк - 50 пачка, Стрічка клейка канцелярська 24 ммх20м, Economix, прозора - 3 шт, Папка на зав"язках карт. 0,29-0,32мм - 98 шт, Гумка комбінована SunPeart, 6541/60 - 7 шт, Біндер чорний 32мм - 30 шт, Папка-конверт А4 прозора на кнопці Economix,180 мкм, фактура глянець, синя - 5 шт, Папка-конверт А4 прозора на кнопці Economix,180 мкм, фактура глянець, зелена - 5 шт, Рідина корегуюча з пензликом 20мл - 17 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 145,32 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 5145.32 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2020

Документи замовника

23 липня 2020 10:24
Електронний підпис