Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
4 305,45 UAH
UA-P-2021-04-06-003504-b e9c110ce758b47149e98809acf7f9eb2
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 квітня 2021 13:06
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КНП "ООКДЦ" ООР"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #33386813
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, м. Одеса, 65049, вул. Суднобудівна, 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папір А4 - 40 пачка, Файл А4 - 5 упаковка, Скріпки 28*100 - 3 пачка, Скоби 10/5 - 6 пачок, Клей олівець 36 г - 8 штуки, Клей ПВА 250 мл - 4 штуки, Папка з зав'язками - 10 штуки, Швидкозшивач пластик - 10 штуки, Коректор-олівець 8 мл - 2 штуки, Файл А5 - 1 упаковка, Штемпельна фарба 28 мл синя - 1 штуки, Ручка кулькова червона - 4 штуки, Ручка кулькова синя - 4 штуки, Книга канцелярська 96 арк - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30193700-5 — Коробки для паперів
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192113-6 — Чорнильні картриджі
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 305,45 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 4305.45 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2021

11. Примітки: ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Документи замовника

06 квітня 2021 13:08
Електронний підпис