Послуги з проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, складання технічних паспортів та проведення реєстрації в реєстрі будівельної діяльності об’єктів нерухомого майна, що розташовані на території Глеюватської сільської ради
Сума
52 463,16 UAH
UA-P-2024-03-20-004972-a e92bde86e52d4972a6755eee46a3ce9e
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 березня 2024 11:06
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04339824
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Глеюватка, 53001, вулиця Шевченка, будинок 65
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, складання технічних паспортів та проведення реєстрації в реєстрі будівельної діяльності об’єктів нерухомого майна, що розташовані на території Глеюватської сільської ради

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 52 463,16 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 52463.16 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Протокол № 70 від 20.03.2024. Рішення сесії Глеюватської сільської ради від 21.12.2023 року № 2157–ХХVIІ/VIIІ «Про бюджет Глеюватської сільської територіальної громади на 2024 рік» (код бюджету 0456300000)». Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (із змінами).

Документи замовника

20 березня 2024 11:08
Електронний підпис