Медичні матеріали ( Халат поліпропіленовий на зав'язках НК 024:2019 - 35492; Рукавички оглядові латексні, припудрені, нестерильні. Розмір L, НК 024:2019 - 47173; Рукавички нітрилові оглядові, неприпудрені , нестерильні. Розміри S,M НК 024:2019 -56286; Шапочка - кульбабка з нетканного матеріалу НК 024:2019 32297; Бахіли поліетиленові НК 024:2019- 61937; Простирадло одноразове без перфорації (спанбондщільністю 20г/м2) НК 024:2019 - 35557; Простирадла з нетканного матеріалу СПАНБОНД, в рулонах з перфорацією 25г/м2 НК 024:2019 35557
Сума
25 221,58 UAH
UA-P-2020-04-14-007427-b e89c1230f0404bfcb5d1bfe0ced0fc10
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 квітня 2020 15:03
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38571999

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Медичні матеріали ( Халат поліпропіленовий на зав'язках НК 024:2019 - 35492; Рукавички оглядові латексні, припудрені, нестерильні. Розмір L, НК 024:2019 - 47173; Рукавички нітрилові оглядові, неприпудрені , нестерильні. Розміри S,M НК 024:2019 -56286; Шапочка - кульбабка з нетканного матеріалу НК 024:2019 32297; Бахіли поліетиленові НК 024:2019- 61937; Простирадло одноразове без перфорації (спанбондщільністю 20г/м2) НК 024:2019 - 35557; Простирадла з нетканного матеріалу СПАНБОНД, в рулонах з перфорацією 25г/м2 НК 024:2019 35557

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 25 221,58 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 25221.58 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2020

9. Примітки: Відповідно до порядку проведення закупівель товарів , робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабміну України від 20.03.2020р. № 255 та для виконання вимог Закону України , від 17.03.2020 р. № 530- IX « Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню вірусної хвороби ( COVID-19)) (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 29.03.2020р. № 248)

Документи замовника

15 квітня 2020 09:40
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:05
ФОП РОЖЕЦЬ.pdf