поліграфічна продукція
Сума
3 285 UAH
UA-P-2021-11-12-007653-a ● e84199c9f24f492d8fe5e98696073a27
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 листопада 2021 13:36
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецька
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01990418
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
м. Торецьк,
85200,
вул. Центральна, буд. 55
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
поліграфічна продукція, "Листок щоденного обліку роботи лікаря-стоматолога (стоматологічної поліклініки, відділення, кабінету)" (форма № 037/о) - 500 штуки, "Листок щоденного обліку роботи лікаря-стоматолога-ортопеда" (форма № 037-1/о) - 200 штуки, "Листок щоденного обліку роботи лікаря-стоматолога-ортодонта" (форма № 037-2/о) - 200 штуки, "Щоденник обліку роботи лікаря-стоматолога (стоматологічної поліклініки, відділення, кабінету)" (форма № 039-2/о) - 400 штуки, "Щоденник обліку роботи лікаря-стоматолога-ортодонта (стоматологічної поліклініки, відділення, кабінету)" (форма № 039-3/о) - 200 штуки, "Щоденник обліку роботи лікаря-стоматолога-ортопеда" (форма № 039-4/о) - 200 штуки, "Медична карта стоматологічного хворого" (форма №043/о) - 1000 штуки, "Медична карта стоматологічного хворого ортопедичного відділення" (форма №043/У) - 400 штуки, Інформована добровільна згода пацієнта на обробку персональних даних - 500 штуки, Звіт про надходження і використання лікарських засобів та медичних виробів постами - 200 штуки, Талон на прийом до лікаря - 1000 штуки, Накладна вимога - 200 штуки, Наряд - 200 штуки, Паспорт - 200 штуки, Направлення хворого, який лікується у фізіотерапевтичному кабінеті - 200 штуки, Квитанція - 5000 штуки, Подорожній лист ф № 3 - 1000 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22820000-4 — Бланки
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 285 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 3285 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2021
Документи замовника
12 листопада 2021 13:38
|
Електронний підпис |