Офісне устаткування, згідно ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
10 946,40 UAH
UA-P-2021-08-20-002539-c ● e808a6773c3f41ba901dc25ca266fff3
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 серпня 2021 13:12
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Яхницька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04590671
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
Лохвицький район,
37212,
село Яхники, вулиця Сердюка,83
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування, згідно ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, папір кольоровий - 45 наб, картон білий - 20 наб, картон кольровий - 20 наб, олівець графітний - 100 шт, ручки - 316 шт, стержень - 260 шт, клей - 30 шт, коригуюча рідина - 10 шт, олівці кольорові - 18 пачка, альбом для малювання - 40 шт, ножиці - 7 шт, акварель - 4 шт, папір а-4 - 50 пачка, набір пензликів - 10 наб, чинка - 10 шт, циркуль ніжка - 6 шт, лінійка - 40 шт, пластилін - 10 пачка, крейда біла - 200 шт, етикет стрічка - 10 шт
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30194000-5 — Креслярське приладдя
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 946,40 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 10946.4 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
серпень, 2021
11. Примітки: Офісне устаткування, згідно ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Документи замовника
20 серпня 2021 13:14
|
Електронний підпис |